خبرهای داغ:

گشت بسیجی محله محور احساس امنیت مردم را افزایش می دهد

فرمانده پایگاه امام حسن مجتبی (ع) سرخه گفت: با گشت بسیجی محله محور، احساس امنیت و رضایت مندی مردم را نسبت به نظام افزایش و کمک به عمق بخشی نظام در ماموریت نرم انجام می‌شود.
کد خبر: ۹۳۷۲۰۶۷
|
۲۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۵

به گزارش خبرگزاری بسیج در سرخه؛ گشت رضویون به همت بسیجیان پایگاه مقاومت بسیج امام حسن مجتبی (ع) در محله اسلامی کریم اهل بیت (ع) سرخه با حضور و مشارکت ۱۵ بسیجی از ساعت ۲۲ الی ۱ بامداد برگزار شد.

محمدرضا جلال فرمانده پایگاه امام حسن مجتبی (ع) در حاشیه این گشت زنی در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: یکی از اولویت‌های بسیج خدمت رسانی است و عملکرد بسیج در حوزه اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی و امنیتی و محرومیت زدایی است و گشت محله محور از منظر خدمت امنیتی به مردم طراحی شده است.

او با بیان اینکه آموزش های لازم به اعضا در هر دوره گشت زنی داده می شود، افزود: آموزش اعضای گشت های رضویون از موارد مهم و پرکاربرد در نحوه اجرای مطلوب آن و آشنایی بسیجیان با نحوه گشت زنی است و این گشت ها در جهت امنیت پایدار منطقه برای شهرستان بسیار حائز اهمیت است.

فرمانده پایگاه امام حسن مجتبی (ع) سرخه در ادامه اضافه کرد: بسیجیان در حوزه استحفاظی پایگاه و محله به گشت زنی می پردازند. در این گشت محله محور بسیجیان از ساعت 22 تا 1 بامداد به منظور برقراری امنیت برای ساکنان و آرامش در شهر به گشت زنی پرداختند.

جلال خاطرنشان کرد: با گشت بسیجی محله محور، احساس امنیت و رضایت مندی مردم را نسبت به نظام افزایش و کمک به عمق بخشی نظام در ماموریت نرم انجام می‌شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار