همه ما مديون خون شهداي دفاع مقدس هستيم

فرمانده پایگاه ولیعصر (عج) روستا اروانه گفت: همه ما مديون خون شهداي دفاع مقدس هستيم كه با ايثار و فداكاري از جان و ناموس ملت ايران دفاع كردند و نگذاشتند دشمن حتي ذره اي از خاك ايران اسلامي را تصرف كند.
کد خبر: ۹۳۷۱۹۳۴
|
۲۰ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۶

به گزارش خبرگزاری بسیج در سرخه؛ جلسه اعضای شورا پایگاه ولیعصر (عج) روستا اروانه در سرخه در جهت برنامه ریزی هفته دفاع مقدس و بزرگداشت این هفته برگزار شد.

احمد حافظی فرمانده پایگاه ولیعصر (عج) روستا اروانه با بیان اینکه در راستای حفظ ارزش های 8 سال دفاع مقدس برنامه های متنوعی را در دستور کار خود قرار داده ایم، اظهار کرد: به فرمایش حضرت امام (ره) و مقام معظم رهبری (مدظله)، ما انقلابمان را با هشت سال دفاع مقدس به جهان صادر کردیم و این، آغازی شد برای به حاشیه راندن دشمنان انقلاب اسلامی و اینکه آنها بدانند که با یک ملت مقاوم و استوار و صبور رو در رو هستند.

او افزود: پس از گذشت چهل سال از مجاهدت‌ها و ایثارگری‌های آن دوران باشکوه، صلابت نظامی، علمی، فرهنگی، سیاسی، در سایه مقاومت و پایداری در برابر استکبار جهانی و حامیان منطقه‌ای آنان متجلی شده و ایران اسلامی به عنوان الگویی برای ملت‌های مسلمان و آزادی‌خواه تبدیل شده است.

فرمانده پایگاه ولیعصر (عج) روستا اروانه خاطرنشان کرد: همه ما مديون خون شهداي دفاع مقدس هستيم كه با ايثار و فداكاري از جان و ناموس ملت ايران دفاع كردند و نگذاشتند دشمن حتي ذره اي از خاك ايران اسلامي را تصرف كند. پس امروز باید یاد آن بزرگمرادان را گرامی بداریم.

حافظی بیان داشت: در این راستا در نظر داریم برنامه های متنوعی را در جهت نمایش شکوه و بزرگی هفته دفاع مقدس به انجام رسانیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار