دوره آموزش سواد رسانه در پایگاه حضرت زینب (س) سرخه برگزار شد

با هدف افزایش سطح آگاهی بسیجیان و نحوه استفاده درست نوجوانان از فضای مجازی دوره آموزش سواد رسانه برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۷۱۴۶۴
|
۱۸ شهريور ۱۴۰۰ - ۲۱:۲۸

به گزارش خبرگزاری بسیج در سرخه؛ دوره آموزش سواد رسانه با حضور دسته رزمی و حلقه نوجوانان پایگاه حضرت زینب (س) به منظور بالا بردن اطلاعات و آگاهی بسیجیان از آسیب ها و خطرات فضای مجازی؛ با سخنرانی سید بانو سیادت کارشناس سواد رسانه بسیج و با رعایت دستورالعمل های بهداشتی و فواصل اجتماعی برگزار شد.

سید بانو سیادت با اشاره به اهمیت بیش از پیش آموزش های رسانه ای در عصر کنونی به خصوص در گام دوم انقلاب اظهار کرد: در ابتدا باید مفهوم سواد رسانه را با این مضمون که دنیا در حال تسخیر توسط رسانه‌هاست و باید مهارت استفاده و مواجه با رسانه را داشته باشیم.

او افزود: تنها راه مواجه با آسیب‌های موجود یاد گرفتن سواد رسانه است تا بتوانیم با این‌ها مقابله کنیم از پلّه تاثیر پذیری در حوزه رسانه باید به پلّه تاثیر گذاری در حوزه رسانه یعنی از تولید رسانه تا پخش آن تولید کوشش کنیم.

کارشناس سواد رسانه به اهمیت حضور در فضای مجازی و طریقه استفاده صحیح و فعال بودن در فضای مجازی اشاره کرد و گفت: مقام معظم رهبری  فرمودند: اگر وظیفه رهبری بر عهده من نبود قطعا وظیفه فضای مجازی کشور را به دست می‌گرفتم.

سیادت خاطرنشان کرد: دشمنان در فضای مجازی با تمام توان علیه باورها و مقدسات دینی ما کار می‌کنند لذا باید بسیجیان از این بستر در راستای ترویج دین استفاده ببرند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار