بسیجیان سرخه ای با رزمنده 8 سال دفاع مقدس دیدار کردند

به پاس قدردانی از زحمات رزمندگان بسیجیان پایگاه امام خامنه ای (مدظله) سرخه همراه با فرمانده سپاه از رزمنده 8 سال دفاع مقدس دیدار کردند.
کد خبر: ۹۳۷۱۴۶۱
|
۱۸ شهريور ۱۴۰۰ - ۲۱:۲۸

به گزارش خبرگزاری بسیج در سرخه؛ با هدف قدردانی از زحمات و ارج نهادن بر رزمندگان بسیجی 8 سال دفاع مقدس به همت پایگاه امام خامنه‌ای (حفظه الله) شهرستان سرخه حجت الاسلام و المسلمین مصطفی فاطمی بصیر امام جمعه سرخه، سرگرد مهدی ادهم فرمانده نیروی مقاومت بسیج سپاه ناحیه شهرستان همراه با جمعی دیگر مسولین با امیری نیا رزمنده بسیجی دیدار و گفتگو کردند.

سرگرد مهدی ادهم در این جمع با بیان اینکه دیدار با خانوادهای معظم شهدا به نوعی لبیک به ندای مقام معظم رهبری است، اظهار کرد: خانواده معظم شهدا در دامان خود فرزندان رشید و مؤمنی تربیت کرده و با تشویق آنان برای حضور در جبهه‌های حق علیه باطل، از آرمان‌های اسلام و انقلاب دفاع کردند.

او افزود: پیروزی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و امروز ایستادگی یک ملت بزرگ در برابر قدرت‌های جهانی بدون ایثار، گذشت، فداکاری، ایستادگی و آمادگی برای دفاع از میهن و شهید شدن امکانپذیر نبود.

فرمانده نیروی مقاومت بسیج سپاه ناحیه شهرستان سرخه در ادامه اضافه کرد: انقلاب اسلامی ایران در برابر رژیم تا دندان مسلح، ملتی با دست خالی، اما با اراده‌ای محکم و مسیری روشن و رهبری مدبرانه را در پیش روی خود داشت و توانست در برابر آن قدرت استبدادی پیروز شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار