خبرهای داغ:

ملت ایران برای دفاع از انقلاب از جان خود دریغ نخواهند کرد

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سرخه گفت: روز ۱۷ شهریور نشان داد که ملت ایران برای دفاع از حق و حقیقت و نظام شکوهمند اسلامی، از جان خود نیز دریغ نخواهند کرد.
کد خبر: ۹۳۷۱۳۷۵
|
۱۸ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۶:۲۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه؛ به مناسبت شهادت شهدای 17 شهریور مراسم بزرگداشت این روز به همت مسجد امام حسن مجتبی (ع) در محله اسلامی کریم اهل بیت (ع) سرخه با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین مهدی محمدی وند رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سرخه با رعایت دستورالعمل های بهداشتی و فواصل اجتماعی برگزار شد.

حجت الاسلام و المسلمین مهدی محمدی وند در این جمع اظهار کرد: ۱۷ شهریور سال ۱۳۵۷ میدان شهدا ( ژاله سابق ) شاهد صحنه ای عاشورایی بود، جمعه خونین یادآور به خاک و خون کشیده شدن مردان و زنانی بود که خواستار استقلال، آزادی و حکومت اسلامی بودند ولی پاسخ آنان گلوله های مزدوران رژیم منحوس پهلوی بود.

او افزود: زنده نگهداشتن این روزهای عاشورایی یک رسالت و وظیفه دینی ، ملی و انقلابی است که باید همه نسبت به آن اهتمام ورزند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سرخه در ادامه اضافه کرد: روز ۱۷ شهریور نشان داد که ملت ایران برای دفاع از حق و حقیقت و نظام شکوهمند اسلامی، از جان خود نیز دریغ نخواهند کرد.

محمدی وند خاطرنشان کرد: آن روز، شهدای انقلاب اسلامی جان خود را فدا کردند و از این طریق وظیفه خود را انجام داده‌اند و اکنون وظیفه ماست که راه آن شهدای مظلوم و نیز شهدای دفاع مقدس و مدافعان حرم را ادامه دهیم و این راه جز عمل به وظایف و پیروی از ولایت و حرکت در مسیر راستین انقلاب اسلامی نخواهد بود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار