خبرهای داغ:

گشت محله محور بسیج در سرخه برگزار شد

گشت محله محور بسیج در سرخه با هدف برقراری امنیت و آرامش هرچه بیش تر در شهر به همت بسیجیان پایگاه امام خمینی (ره) انجام شد.
کد خبر: ۹۳۷۱۴۳۴
|
۱۸ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۷

به گزارش خبرگزاری بسیج در سرخه؛ گشت محله محور بسیج به همت پایگاه امام خمینی (ره) در محدوده این پایگاه با حضور بسیجیان پایگاه برگزار شد.

اسلامی فرمانده امام خمینی (ره) در حاشیه این گشت محله محور در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: یکی از اولویت‌های بسیج خدمت رسانی است و عملکرد بسیج در حوزه اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی و امنیتی و محرومیت زدایی است و گشت محله محور از منظر خدمت امنیتی به مردم طراحی شده است.

او افزود: مقام معظم رهبری در گام دوم انقلاب یکی از برکات نظام را امنیت عنوان کردند که به برکت دفاع مقدس و خون شهدا امروز در کشور امنیت پایداری برقرار است.

فرمانده پایگاه امام خمینی (ره) سرخه با اشاره به این که امروز ایران در اوج اقتدار است، گفت: دنیا به این موضوع اذعان دارد که ایران در راس منطقه قرار دارد و روز به روز بر اقتدار آن افزوده می شود و به الگویی برای بسیاری از کشورهای جهان تبدیل شده است.

اسلامی خاطرنشان کرد: براساس برنامه ریزی های انجام گرفته در طول سال گشت های محله محور بسیج در محدوده پایگاه در قالب برنامه ها و مناسبت های مختلفی برگزار می شود و شاهد حضور پرشور بسیجیان هستیم.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها