بازدید فرمانده نیروی دریایی سپاه از مناطق محروم بشاگرد/برای رفع مشکلات این منطقه هم تلاش خواهیم کرد

فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی بر اقدام جهادی و انقلابی برای رفع محرومیت تاکید دارند.
کد خبر: ۹۳۷۲۰۶۸
|
۲۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۷:۵۹

به گزارش خبرگزاری بسیج هرمزگان ،سردار علیرضا تنگسیری در بازدید از روستا‌های زاچ و داربست و مناطق محروم شهرستان بشاگرد وشهرک مسکونی شهید حاج قاسم سلیمانی افزود: تلاش می‌شود این شهرک مسکونی جدید که مزین بنام شهید والامقام، سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی است، زودتر آماده بهره برداری، و از مشکلات و سختی‌های مردم کاسته شود.

وی از حمایت و پشتیبانی خیران مؤمن در ساخت شهرک شهید سلیمانی قدردانی کرد و گفت: روند ساخت این طرح مسکونی رو به رشد است و با تلاش شبانه روزی جهادگران مخلص مهندسی نیروی دریایی سپاه، تا قبل از سالروز شهادت حاج قاسم عزیز آماده بهره برداری، و به مردم این روستا‌ها اهداء می‌شود.

فرمانده نیروی دریایی سپاه افزود: همانگونه که برای حفظ امنیت پایدار ملت عزیز ایران اسلامی شبانه روز انجام وظیفه و جانفشانی می‌کنیم، به فرمان رهبر معظم انقلاب اسلامی و تأکید سرلشکر سلامی فرمانده کل سپاه، برای رفع مشکلات، محرومیت‌ها و ایجاد عمران و آبادانی‌ها در نقاط کمتر توسعه یافته مانند این منطقه هم تلاش خواهیم کرد.

سردار تنگسیری با ارزشمند دانستن کمک و همیاری به مردم و تشکر از جوانانی که در گام دوم انقلاب اسلامی با تشکیل گروه‌های جهادی برای کمک به مردم و رفع مشکلات آنان، سختی‌ها را تحمل می‌کنند گفت: کار برای رضای خدا شیرین و دلچسپ است و انسان در درونش احساس خوشی و سبکی می‌کند.

وی گفت: در این امور خداپسندانه که خریدارش هم خداوند است بخواهید این توفیقات همیشه ادامه یابد تا بتوانیم در مسیری که شهدا برای ما روشن کردند رهروی خوبی باشیم.

 

فرمانده نیروی دریایی سپاه افزود: با افزودن نفرات مهندسی و کارگران زحمتکش و تجهیزات مورد نیاز، هر چه زودتر این شهرک مسکونی آماده و در اختیار مردم عزیز قرار می‌گیرد.

بر اساس برنامه زمان بندی شده، شهرک مسکونی تا قبل از سالروز شهادت سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی آماده بهره برداری می‌شود.

۱۵۰ خانوار روستا‌های زاچ و داربست بشاگرد بعلت وقوع سیل در سال ۹۸ خانه‌های خود را از دست دادند و به اقامتگاه شهید حاج قاسم سلیمانی منتقل شدند.

ارسال نظرات