امام جمعه بهاباد:

از ظرفیت رسانه‌های گروهی و فضای مجازی در جهت تبیین و تبلیغ هفته دفاع مقدس استفاده شود

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی فرمانداری بهاباد طی سخنانی بر فضاسازی هدفمند و استفاده از نماد‌های ارزشی تأکید نمود و گفت:امنیت و اقتدار امروز کشور ایران اسلامی از مهمترین دستاورد دفاع مقدس می‌باشد.
کد خبر: ۹۳۷۲۰۷۲
|
۲۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۸:۲۹
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از بهاباد، رئیس شورای فرهنگ عمومی بهاباد در جلسه کارگروه فرهنگی با بیان اینکه پروژه دفاع مقدس کتاب قصه نیست گفت:: بیانیه گام دوم انقلاب در برنامه‌های دفاع مقدس باید با استفاده حداکثری از ظرفیت رسانه‌های گروهی و فضای مجازی در جهت تبیین و تبلیغ هفته دفاع مقدس، برجسته شود.
حجت الاسلام و المسلمین علی اکبر ابراهیمی بشکانی" درنشست برنامه ریزی وهماهنگی برنامه‌های هفته دفاع مقدس بهاباد، با بیان اینکه هفته دفاع مقدس فرصتی برای یادآوری دلاورمردی‌های رزمندگان، شهدا و ایثارگران در هشت سال جنگ نابرابر و ناخواسته که به این مردم و کشور تحمیل شد دانست و گفت: باید فرهنگ ایثار و شهادت در بین جوانان ترویج گردد؛ ایران به برکت فرهنگ ایثار و شهادت و با سربلندی و اقتدار به راه خود ادامه می‌دهد.
رئیس شورای فرهنگ عمومی بهاباد با بیان اینکه دفاع مقدس از دستاورد‌های مهم انقلاب اسلامی است که عظمت ایرانیان را به جهان نشان داد گفت: قدرت دفاعی ایران در دنیا سرآمد است و دشمنان به عزت و اقتدار ما پی برده‌اند.
وی با بیان اینکه در ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی نه ارتش منسجم داشتیم و نه نیروی سپاه قوی، ولی یک تنه در مقابل دنیای کفر و زور ایستادیم گفت:همان تجربه‌های دفاع مقدس سبب شد که جمهوری اسلامی ایران اکنون در دنیا الگو باشد.
امام جمعه بهاباد بیان داشت: برای رسیدن به اهداف گام دوم باید از فاکتور‌ها و الگوی دفاع مقدس استفاده کرد، زیرا دفاع، یک حرکت جاودانه در تاریخ است و البته امروز هم در حال دفاع هستیم، اما نوع و شیوه‌های آن فرق کرده است، بنابراین دفاع مقدس تنها نسخه کارساز در این دوران است.
وی با گرامیداشت یاد و نام شهیدان و پیشکسوتان دوران دفاع مقدس گفت: آرمان‌های شهدا و ایثارگران است که باعث بقا و تداوم نظام اسلامی شده است.
معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی فرمانداری بهاباد طی سخنانی بر فضاسازی هدفمند و استفاده از نماد‌های ارزشی تأکید نمود و گفت:امنیت و اقتدار امروز کشور ایران اسلامی از مهمترین دستاورد دفاع مقدس می‌باشد.
▫️"محمد هوشمند" افزود: همه ادارات و نهاد‌های شهرستان باید بستر یک کار بزرگ و ارزشمند در سالگرد هشت سال دفاع مقدس را فراهم نموده و این مناسبت ملی با استفاده از تمام ظرفیت‌های شهرستان به خوبی گرامی داشته شود.
برخی برنامه‌های هفته دفاع مقدس دربهاباد به شرح ذیل اعلام شد: فضاسازی متفاوت شهری و روستایی متناسب با ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، تولید محتوا برای فضای مجازی و پاسخ به شبهات، تجلیل از پیشکسوتان دوران دفاع مقدس، برگزاری میز خدمت، اجرای شب شعر، مسابقات فرهنگی ورزشی، دیدار با خانواده شهدا، برگزاری نمایشگاه عکس و بیان خاطرات را از برخی برنامه‌های پیش بینی شده عنوان نمود.
همچنین مقرر شد دستگاه‌های اجرایی برنامه‌های نهایی خود را تا پایان اولین روز کاری هفته آینده به دبیرخانه ستاد ارسال نمایند.
جلسه کارگروه فرهنگی اجتماعی شهرستان بهاباد با موضوع برنامه ریزی وهماهنگی برنامه‌های دفاع مقدس در شهرستان برگزار شد.
انتهای پیام /
ارسال نظرات