سرعت اجرای طرح شهید سلیمانی درسیستان و بلوچستان خوب است

سردارحسن زاده گفت: بازرس طرح شهید سلیمانی در کشور گفت: سرعت اجرایی شدن طرح شهید سلیمانی در سیستان و بلوچستان بالا و خوب است و یکی از مهمترین اقداماتاین استان رعایت استانداردها در مراکز تجمیعی واکسیناسیون بود.
کد خبر: ۹۳۷۲۱۳۶
|
۲۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۰

به گزارش خبرگزاری بسیج ز زاهدان، بازرس طرح شهید سلیمانی در کشور در دیدار با تیم‌های مراقبتی سلامت که در سالن اجتماعات مدیریت مداخله در بحران سازمان بسیج جامعه پزشکی سپاه سلمان در زاهدان اظهار کرد: گاهی مواقع بحران‌هایی ایجاد می شود که منطقه ای یا در سطح کشور است، امروزه بحث کرونا بحرانی است که کشور را درگیر کرده و به یک بحران جهانی تبدیل شده است.

سراد حسین حسن زاده با تاکید بر نقش موثر رسانه‌ها در پیشگیری از شیوع کرونا افزود: امروز رسانه ها با تاثیرگذاری بالایی که دارند می توانند در اطلاع رسانی و آگاهی بخشی مردم در راستای مقابله و پیشگیری از ویروس ایفای نقش کنند.

وی با اشاره به روند واکسیناسیون کرونا در کشور گفت: درصد واکسن های وارد شده بسیار زیاد است و پیشرفت داشته ایم، در کشور ما کادر درمان از ابتدا تا کنون پای کار بودند همچنین بسیجیان نیز از ابتدای این بحران در میدان حاضر بوده که از تلاش بسیجیان و کادر درمان تشکر می‌کنیم.

حسن زاده خطاب به بسیجیان بیان کرد: کار شما یک جهاد بزرگ است، جهاد به مذهب و ظاهر نگاه ندارد، این جهاد بزرگ روز به روز آثار خودش را حوزه سلامت به نمایش می گذارد.

وی ادامه داد: بسیج جامعه پزشکی سپاه سلمان استان زحمات بسیاری در راستای اجرای طرح شهید سلیمانی کشیده اند امروز از نزدیک شاهد فعالیت های خوب و ارزشمند این قشر بودیم، این سازمان از بیمار یابی و معرفی افراد و مراقبت از بیماران اقدامات موثر و ارزشمندی را ارائه کرده است.

بازرس طرح شهید سلیمانی در کشور گفت: در طرح شهید سلیمانی بسیجیان به کمک وزارت بهداشت آمده اند و مراکز واکسیناسیون را راه اندازی کرده اند که این طرح به خوبی در سطح کشور اجرا شد، سرعت اجرایی شدن این طرح در سیستان و بلوچستان بالااست که یکی از مهمترین اقدامات رعایت استانداردها در مراکز تجمیعی واکسیناسیون بود.

وی گفت: عدم تجمع در این مراکز برای خدمت رسانی و تکریم ارباب رجوع عالی بوده است چرا که خود تجمع عامل گسترش ویروس کرونا بوده که رعایت این مهم قابل توجه و تقدیر است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار