اعتراض مردم جنوب نيشابور در خصوص استقرار همه پایگاه های تزریق واکسن در شمال این شهر

وجود پایگاه های تزریق واکسن کرونا در شمال شهر نیشابور نارضایتی مردم را در پی داشته است.
کد خبر: ۹۳۷۲۱۷۰
|
۲۲ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۳

به گزارش خبرگزاری بسیج استان خراسان رضوی؛  سرهنگ علی نیک یاد، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج نیشابور ظهر امروز در جلسه ستاد کرونا در شهرستان نیشابور با اشاره به تقسیم جمعیت در شهر نیشابور گفت: توزیع ناعادلانه در توزیع مراکز واکسیناسیون در شهرستان نیشابور بین جنوب و شمال شهر باعث شده است که احساس تبعیض در بین مردم ایجاد شود.

 

وی افزود: تردد از‌ جنوب به شمال شهر سخت هست و بسیاری از افراد ساکن در جنوب شهر خودرو برای تردد به شمال شهر ندارند و این باعث کاهش استقبال شده است.

 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج نیشابور اظهار داشت: باز طراحی مراکز تزریق واکسن در شهرستان ضروری است و طراحی مراکز جدید به صورت پیشنهادی توسط بسیج انجام شده است.

 

وی با توجه به پیشنهاد خود گفت: شهرک ها در مکان فعلی، جنوب شهر سالن توانیر در

شرق و غرب سالن‌های بسیج برای تزریق آماده است و در‌ مرکز شهر سالن شهید صافحیان را می‌توان استفاده کرد.

 

نیک یاد گفت: در هر مرکزی به ویژه در روستاهای نیاز به نیرو و امکانات هست بسیج آماده همکاری است.

محسن عظیمی نژاد، رئیس دانشکده علوم پزشکی نیشابور در این رابطه گفت: مصلی در مسجد جامع حکم مسجد را ندارد و از نظر مرکزیت بسیار جامعیت دارد.

وی افزود: روزهای چهارشنبه و پنج شنبه سوء برداشتی اتفاق افتاد که افراد بدون رده سنی واکسن زدند که این موضوع برطرف شد و ما تابع نظرات وزارت بهداشت هستیم.

علیرضا قامتی طویل، فرماندار نیشابور نیز گفت: این باز طراحی مراکز واکسن خواسته به حق مردم است و در کمیته ای این موضوع با همراهی دانشکده علوم پزشکی و بسیج پیگیری شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها