زنجان-امام جمعه شهرستان سلطانيه گفت:مقاومت و ایستادگی و ظلم ناپذیری، استقلال، امنیت، عزت و اقتدار از دستاوردها و درسهای دفاع مقدس است.
کد خبر: ۹۳۷۲۱۹۶
|
۲۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۹
به گزارش خبرگزاری بسیج زنجان؛ جلسه هماهنگی بزرگداشت هفته دفاع مقدس با حضور حجت الاسلام حسینی نسب امام جمعه شهرستان سلطانیه برگزار شد.
 
ايستادگي و ظلم ناپذیری از دستاوردهاي دفاع مقدس است

حجت الاسلام سید عمران حسینی نسب در این جلسه با تسلیت ایام اسارت اهل بیت علیهم السلام و گرامیداشت یاد شهدا، گفت: الگوی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس نهضت ماندگار کربلاست.

وی اراده الهی، اخلاص و خدامحوری، جامعیت و درس آموز بودن برای همه زمان‌ها و ویژگی‌های شهدای کربلا را از عوامل ماندگاری عاشوراست دانست و افزود: دفاع مقدس و شهدای جنگ تحمیلی جلوه‌ای از نهضت عاشوراست.

امام جمعه سلطانیه با بیان اینکه مقام معظم رهبری دفاع مقدس را گنجینه عظیم می‌داند و این گنجینه باید باز شود، اضافه نمود: هفته دفاع مقدس فرصتی است تا اینکه این گنجینه برای نسل امروز باز شود.

حجت الاسلام حسینی نسب با تاکید بر تشریح و تبیین دستاورد‌های دفاع مقدس و با بیان اینکه جنگ تحمیلی یک جنگ بین المللی بر علیه انقلاب نوپای اسلامی بود، اما رزمندگان ایستادند، افزود: مقاومت و ایستادگی و ظلم ناپذیری، استقلال، امنیت، عزت و اقتدار از دستاورد‌ها و درس‌های دفاع مقدس است.

امام جمعه سلطانیه با اشاره به حضور مقتدرانه نیروی دریایی ارتش در خلیج فارس و اعزام نفتکش‌های ایران به قاره آمریکا و لبنان گفت: اقتدار ما مرهون دفاع مقدس است که عین الاسد یک نمونه آن بود.

وی افزود: اقتدار انقلاب اسلامی در عین الاسد به نمایش گذاشته شد و آنچه در عین الاسد کاشته شد، اکنون برداشت می‌شود.

حجت الاسلام حسینی نسب با بیان اینکه همه خصوصا مسئولان در برنامه‌های بزرگداشت هفته دفاع مقدس وظیفه دارند، با اشاره به برگزاری کنگره ۳۵۳۵ شهید استان در سال‌جاری افزود: برگزاری پرشور و پر محتوای هفته دفاع مقدس، آمادگی شهرستان برای برگزاری کنگره شهدای شهرستان و استان را فراهم می‌کند.
ارسال نظرات