خبرهای داغ:
فرمانده انتظامی استان همدان خبر داد
همدان-فرمانده انتظامی استان همدان، از کشف ۳۰ دستگاه خودرو مسروقه خبر داد.
کد خبر: ۹۳۷۲۲۶۶
|
۲۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۹:۴۲
کشف ۳۰ دستگاه وسائط نقلیه مسروقه در همدانبه گزارش خبرگزاری بسیج، سردار سلمان امیری در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در پی افزایش سرقت انواع وسایط نقلیه اعم از خودرو و موتورسیکلت در شهر همدان، با تعقیب و مراقبت خریداران و فروشندگان وسائط نقلیه مسروقه توسط کارشناسان پلیس آگاهی استان، از بیش از ۴۰۰ دستگاه خودرو بازدید و تعیین اصالت انجام شد.

وی افزود: در اجرای این طرح، ۳۰ دستگاه خودرو مسروقه به صورت ارکان مخدوش یا دستکوب و سند نمره کشف شد.

فرمانده انتظامی استان همدان اظهار داشت: بخش عمده‌ای از کشفیات این طرح مربوط به خودرو‌هایی است که سارقان به عنوان برگ مزایده در سایت‌های اینترنتی (سایت دیوار) به فروش می‌رساندند.

وی افزود: در این راستا ۳۴ متهم در اقدامی غافلگیرانه دستگیر و به مرجع قضائی معرفی شدند و وسائط نقلیه مسروقه طی مراحل قانونی به مالباختگان تحویل و تحقیقات در این زمینه ادامه دارد.

سردار امیری از مشارکت و همکاری خوب مردم با پلیس قدردانی کرد و گفت: از شهروندان درخواست داریم در صورت مشاهده هرگونه فعالیت غیرقانونی و مجرمانه توسط افراد فرصت طلب و قانون گریز، مراتب را در اسرع وقت از طریق تلفن فوریت‌های پلیس ۱۱۰ اعلام تا نسبت به دستگیری مجرمان و متخلفان اقدام شود.

*کشف ۱۵ هزار لیترسوخت قاچاق در همدان

جانشین انتظامی استان همدان نیز در ادامه ابراز داشت: مامورین پلیس امنیت اقتصادی استان همدان حین گشت‌زنی به یک دستگاه کامیون کشنده که در حال تردد بود، مشکوک می‌شوند.

سرهنگ رضا زارعی افزود: پس از متوقف کردن خودرو و در بررسی از آن مشخص شد تانکر بزرگی در قسمت بار آن تعبیه و حامل فراورده نفتی از نوع گازوئیل است که در این خصوص راننده هیچ گونه مدارک قانونی ارائه نکرد.

وی افزود: در این رابطه کامیون موصوف توقیف و مقدار ۱۵ هزار لیتر سوخت قاچاق فاقد مدارک قانونی و مجوز‌های لازم به ارزش یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال کشف و راننده دستگیر که پرونده آن در مراجع قضایی در حال رسیدگی است.

انتهای پیام/

 
ارسال نظرات