خبرهای داغ:
مسئول دفتر نمايندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه تویسرکان تأکید کرد
تویسرکان-مسئول نمايندگی ولی فقیه در سپاه تویسرکان گفت: باید ریشه دین و اعتقادات بسیجیان را برای پیشبرد برنامه‌ها تقویت کنیم و برای رشد و تعالی آن از هیچ تلاش دریغ نکنیم این وظیفه رابطین نمايندگي در حوزه‌ها است.
کد خبر: ۹۳۷۲۳۸۵
|
۲۲ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۰

ضرورت تقویت اعتقادات بسیجیان برای پیشبرد برنامه‌های بسيجبه گزارش خبرگزاری بسیج، جلسه توان‌افزایی و هم اندیشی رابطین نمایندگی ولی فقیه و فرماندهی سپاه ناحیه تویسرکان برگزار شد.

مسئول دفتر نمايندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه تویسرکان در این جلسه اظهار داشت: بنیان و ریشه تمام خوبی‌ها و فضائل اخلاقی و انجام عبادات واجبات و معنویات و اعمال مستحبات و روحیه جهادی و تفکر بسيجی عقائد حقانیت اسلامی و ولایت فقیه است.

علی دانیالی گفت: باید این ریشه دین و اعتقادات را برای پیشبرد برنامه‌های بسيج تقویت کنیم و برای رشد و تعالی آن از هیچ تلاش دریغ نکنیم این وظیفه رابطین نمايندگي در حوزه‌های مقاومت است.

سرهنگ کامران کریمی فرمانده سپاه ناحیه تویسرکان نیز با تأکید بر تعامل و همکاری صمیمیت بین فرماندهان و رابطین نمايندگي گفت: فرماندهان حوزه‌ها پشتیبانی کنند که این فرهنگ بسیجی‌ و اعتقادات قوی شود و دشمنان را از ترفندهای خود مایوس کند تا آنها را رو به زوال بکشاند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات