توزيع بيش از ٧٠٠٠بسته معيشتي در بين نيازمندان خرمدره اي در طرح شهيد سليماني

زنجان-فرمانده سپاه ناحيه خرمدره از توزيع بيش از ٧٠٠٠بسته معيشتي در بين نيازمندان اين شهرستان در طرح شهيد سليماني خبر داد.
کد خبر: ۹۳۷۲۵۰۷
|
۲۲ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۲
سرهنگ اميرخاني در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج زنجان اظهار کرد: قریب به ۱۹ ماه می‌شود که سالن ۹ دی شهرستان خرمدره در تحویل شبکه بهداشت و درمان شهرستان است.
 

فرمانده سپاه شهرستان خرمدره با اشاره به اینکه این سالن در ابتدای شیوع ویروس به عنوان نگاهتگاه از آن بهره‌برداری می‌شد، بیان کرد: پس از آغاز واکسیناسیون به عنوان تنها مرکز تجمعی واکسیناسیون شهرستان در حال بهره‌برداری است.

وی افزود: این سالن ظرفیت راه‌اندازی ۲۰ باجه واکسیناسیون را دارد که هم اکنون هشت ردیف از آن در حال استفاده است.

اميرخاني با اشاره به اینکه از ابتدای اجرای طرح شهید سلیمانی و طرح امام حسن مجتبی (ع) ۷ هزار و ۲۳۰ بسته معیشتی به ارزش تقریبی ۵۰۰ هزار تومان در شهرستان خرمدره تهیه و توزیع شده است، گفت: در این طرح ۴ هزار و ۶۰۸ بسته بهداشتی نیز تهیه و توزیع شده است.

فرمانده سپاه شهرستان خرمدره با اشاره به اینکه ۱۷۱ هزار ماسک بهداشتی از ابتدای شیوع ویروس کرونا توسط بسیج تولید شده است، عنوان کرد: ۳۲ هزار و ۸۵۰ عدد ماسک نیز از ابتدای شروع ویروس کرونا تهیه و در بین افراد نیازمند توزیع شده است.

وی با اشاره به تهیه و پخت ۶ هزار و ۱۶۰ پرس غذا در بین نیازمندان گفت: برای اغلب این اقدامات علاوه بر بهره‌گیری از ظرفیت بسیج از کمک‌های مردمی نیز استفاده شده است.

اميرخاني با اشاره به تشکیل تیم‌های نظارتی بیان کرد: بدین منظور از هر پایگاه پنج نفر برادر و خواهر برای نظارت بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فعالیت‌های اجتماعی در دوره کرونا معرفی شده است.

فرمانده سپاه شهرستان خرمدره با اشاره به اینکه از بسیجیان در ایام عزاداری به عنوان رابطین بهداشت در هیأت‌ها و دسته‌های عزاداری برای ارتقای بهداشتی عزاداری‌ها استفاده شده است، افزود: تشویق و تبلیغ در فضای مجازی و استفاده از ظرفیت پایگاه برای اقناع‌سازی جامعه در راستای واکسینه شدن در مقابل ویروس نیز از دیگر تلاش‌های این نوشته ایام شیوع ویروس کرونا بوده است.
ارسال نظرات