خبرهای داغ:
در نشست تخصصی مسئولین بسیج علمی و جهاد دانشگاهی خراسان جنوبی مطرح شد:
مسئول بسیج علمی، پژوهشی و فناوری خراسان جنوبی گفت: مراکز علمی ـ پژوهشی استان می توانند در مجموعه ای به نام قرارگاه جهاد علمی فعالیت های علمی و پژوهشی متناسب با مزیت های استان انجام دهند.
کد خبر: ۹۳۷۲۵۲۷
|
۲۲ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، نشست تخصصی مسئول بسیج علمی، پژوهشی و فناوری سپاه انصارالرضا(ع) استان و مسئول جهاد دانشگاهی استان در جهاد دانشگاهی برگزار شد.

"علی فرخنده" مسوول سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی در این نشست اظهارداشت: بسیج علمی، پژوهشی و فناوری استان خواستار هم‌افزایی بیشتر با نهادها و مجموعه‌های علمی برای رشد و توسعه است.

 وی گفت: در سازمان علمی پژوهشی سپاه این آمادگی را داریم که متناسب با توانمندی ها و ظرفیت های بسیج و جهاد دانشگاهی همکاری‌ متقابل داشته باشیم.

ورود به عرصه علمی کشور باید با نگاه جهادی باشد

وی با اشاره به اینکه می توان در عرصه علم و پژوهش باید با نگاه جهادی و انقلابی ورود پیدا کرد، افزود: علمی که تعریف می شود باید تربیت محور، پژوهش محور و حرفه محور باشد.

مسوول سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری سپاه انصارالرضا (ع) با تأکید بر اینکه مراکز علمی پژوهشی استان می توانند در مجموعه ای به نام  قرارگاه جهاد علمی فعالیت های علمی و پژوهشی متناسب با مزیت های استان انجام دهند، یادآور شد: این قرارگاه زمینه هم افزایی بیش از پیش دستگاه هایی اجرایی را فراهم می آورد.

وی در پایان بر آمادگي بسیج علمی پژوهشی براي گسترش فعاليت هاي مشترک و همکاري دوجانبه اين دو نهاد انقلابي در استان تاکيد کرد.

 

جلال الدین صادقی، رئیس جهاددانشگاهی استان در این نشست اظهارداشت: بسیج با استفاده از جایگاه و ظرفیت عظیمی که در اختیار دارد.

وی با اشاره به پتانسیل های جهاد دانشگاهي در حوزه‌هاي فرهنگي، آموزشی، پژوهشي و اشتغال، افزود: با وجود ظرفيت‌هايي که در جهاد دانشگاهي استان وجود دارد مي‌تواند با کمک بسيج علمی - پژوهشی به توسعه استان و خدمت‌رساني به جامعه گام بردارد.

رئیس جهاددانشگاهی خراسان جنوبی با یادآوری اینکه این نهاد از روز اول با مأموریت فرهنگی به منظور توسعه فرهنگ انقلاب اسلامی تشکیل شده  گفت: همواره تلاش شده است تا بر اساس اهداف نظام و منویات رهبر معظم انقلاب حرکت کنیم.

وی یکی از نیازهای امروز جامعه را توسعه مباحث علمی و پژوهشی برشمرد و گفت: هم‌افزایی موثر توانمندی و شایستگی‌های سازمان بسیج و جهاددانشگاهی تاثیر بسزایی در توسعه فعالیت‌های هر دو نهاد خواهد گذاشت.

 

انتهای پیام/

علم و فناری

 

 

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها