نماینده ولی فقیه در گیلان اصل در شجره طیبه صالحین را تربیت به روز انسان ها عنوان کرد و گفت: جذب حداکثری جوانان و نوجوانان برای حمایت از آرمان ها و ارزش های انقلاب از ماموریت های شجره طیبه صالحین است
کد خبر: ۹۳۷۲۵۴۲
|
۲۲ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از رشت، آیت الله رسول فلاحتی امروز در نشست مجمع و هیئت اندیشه ورز استادیاران نواحی و سرمربیان اقشار شبکه تربیتی بسیجیان سپاه قدس گیلان اظهار کرد: هدف اساسی و راهبردی شجره طیبه صالحین عبارت از صیانت آرمان‌های نظام مقدس اسلامی است.

وی نخستین ماموریت شجره طیبه صالحین که برآمده از حوزه و سپاه است، را هدایت مردم نسبت به دین خدا عنوان کرد و افزود: اجرای احکام دین و رسول خدا صلی الله و آله وسلم دومین ماموریت شجره طیبه صالحین است.

امام جمعه رشت با بیان اینکه تقویت نفوس انسانی از اهداف انبیا بود، تصریح کرد: شجره طیبه صالحین ادامه دهنده تقویت نفوس انسانی در راستای اهداف انبیای الهی است.

آیت الله فلاحتی، اصل در شجره طیبه صالحین را تربیت به روز انسان‌ها خواند و بیان کرد: جذب حداکثری جوانان و نوجوانان برای حمایت از آرمان‌های انقلاب و همچنین پاسداری از ارزش‌های انقلاب از دیگر ماموریت‌های شجره طیبه صالحین است.

وی، بزرگ‌ترین ثمره انقلاب اسلامی را اخراج ذلیلانه نیرو‌های آمریکایی از غرب آسیا عنوان کرد و گفت: اخراج ذلیلانه آمریکایی‌ها معلول و از نتایج تلاش شجره طیبه صالحین محسوب می‌شود و این رفتن به معنای تقویت و ایجاد امید در جبهه مقاومت در غرب آسیا، اروپای شرقی، آمریکای جنوبی و حتی مردم کشور آمریکا است.

نماینده، ولی فقیه در گیلان با اشاره به اینکه شاهد اقتدار اسلام در دنیای معاصر هستیم، خاطرنشان کرد: اقتدار اسلام بر گرفته از معنویت در دل‌های مردم است.

آیت الله فلاحتی به اقتدار نظام اسلامی در حرکت ۴۵ هزار کیلیومتری ناوگروه نیروی دریایی ارتش ایران در آب‌های بین المللی اشاره کرد و یادآور شد: این قدرت و شوکت در سایه شجره طیبه صالحین محقق شده است.

وی با بیان اینکه در انجام فعالیت‌ها وظیفه گرا و نتیجه گرا نیستیم بلکه تکلیف گرا هستیم، اظهار کرد: نتیجه را خدای متعال وعده داده است.

امام جمعه رشت به وفاق بین ۳ قوه اشاره کرد و افزود: در طول ۴۲ سال انقلاب اسلامی تمام نهاد‌ها و گروه‌ها تلاش کردند و امیدواریم با این همگرایی جدید در قوای سه گانه شاهد رشد و موفقیت روزافزون باشیم.

انتهای پیام/
ارسال نظرات