دوران دفاع مقدس برای ملت ایران و تمامی ملت‌های آزاده عظمت‌آفرین بود

نماینده ولی‌فقیه در گیلان با اشاره به عظمت‌آفرینی جنگ هشت ساله برای ملت ایران گفت: رخداد بزرگ دفاع مقدس هنوز کامل ترسیم نشده است.
کد خبر: ۹۳۷۲۷۹۱
|
۲۳ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از رشت، آیت‌الله رسول فلاحتی پیش از ظهر در دیدار فرمانده، مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه رشت و برخی از پاسداران سپاه ناحیه مرکزی رشت با وی اظهار کردد: هفته دفاع مقدس را در پیش داریم و اگر امروز در حوزه مقاومت الگو شده‌ایم نتیجه جهاد ایثارگران در دوران دفاع مقدس است.

نماینده، ولی فقیه در گیلان با اشاره به رشادت‌های رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس گفت: دفاع مقدس یکی از بزرگترین ایام خداست و با وجود اینکه کتاب‌های بسیاری در حوزه دفاع مقدس به چاپ رسیده، اما هنوز این رخداد بزرگ کامل ترسیم نشده است.

آیت‌الله فلاحتی با بیان اینکه جنگ هشت ساله، عظمت بسیاری برای ملت ما و تمامی ملت‌های آزاده آفریده است بیان کرد: دفاع مقدس را باید گرامی بداریم و از همه ابزار‌ها برای استحکام و معرفی آن به جامعه استفاده شود.

وی با اشاره به اینکه خروج آمریکا از غرب آسیا تصمیمِ جمهوری اسلامی ایران بود که در حال تحقق است گفت: افول موریانه‌ای آمریکا آغاز شده است و آن‌ها همانطور که از افغانستان خارج شدند کم کم از منطقه خارج خواهند شد و این نیز می‌تواند یکی از شعله‌های نورانی هشت سال دفاع مقدس ما باشد.

امام جمعه رشت برخی مشکلات شهری را مورد توجه قرار داد و با تاکید بر رسیدگی و توجه به محلات محروم رشت خاطرنشان کرد: به محلات محروم به ویژه بخش فرهنگی آن توجه شود بنابراین رصد این محلات و شناسایی مشکلات آن‌ها باید مورد توجه باشد.

وی با اشاره به ضرورت حفظ شئون روحانیون مساجد تصریح کرد: انقلاب اسلامی از حوزه آغاز شد و سپاه نیز مولود انقلاب است و این دو از هم جدا نمی‌شوند، اما دشمن همواره سعی می‌کند این دو نهاد را هدف قرار دهد بنابراین باید بیدار و هوشیار باشید.

رئیس ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر گیلان به ضرورت جذب حداکثری جوانان به پایگاه‌ها و دعوت آنان به مساجد اشاره و بیان کرد: امروز باید از شیوه‌های مشروع و متناسب برای جذب و دعوت جوانان به مساجد استفاده شود.

نماینده، ولی فقیه در گیلان با اشاره به اهمیت تلاش برای ترویج عفاف و حجاب و کار در این عرصه تصریح کرد: سپاه، بسیج و روحانیت مسئله امر به معروف و نهی از منکر را جدی بگیرند و در این عرصه کار کنند و کار در این حوزه بسیار تاثیرگذار خواهد بود.

رئیس ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان گیلان خطاب به پاسداران سپاه ناحیه مرکزی رشت گفت: سعی کنید خودصیانتی داشته باشید و اجرای برنامه‌های اخلاقی و تربیتی را نیز همیشه در دستور کار داشته باشید.

انتهای پیام/
ارسال نظرات
آخرین اخبار