خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه حضرت صاحب الزمان(عج):

توزیع ۱۳ هزار بسته معیشتی از ابتدای کرونا توسط طلاب بسیجی

توزیع ۸۰۰ بسته معیشتی در مرحله جدید طرح شهید حاج قاسم سلیمانی توسط بسیج طلاب و روحانیون اصفهان انجام شد.
کد خبر: ۹۳۷۲۵۹۰
|
۲۲ شهريور ۱۴۰۰ - ۲۰:۲۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از اصفهان ، حجت السلام رحمت الله صادقی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت صاحب الزمان(عج) در حاشیه توزیع 800 بسته معیشتی بسیج طلاب افزود؛ تاکنون طلاب و رحانیون بسیجی در قالب طرح شهید سلیمانی  بیش از 13 هزار بسته معیشتی تقدیم هم استانی های عزیز نمودند درمرحله جدید ازطرح شهید سلیمانی در این مرحله  800 بسته معیشتی تهیه و آماده گردیده است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت صاحب الزمان(عج) افزود؛ طلاب بسیجی در عرصه های مختلف خدمت رسانی و کمک رسانی، جهاد و تلاش فعالیت های چشمگیری داشتند از جمله حضور در آرامستان ها ،حضور در بیمارستان ها و کمک به کادر درمان و پرستاران عرصه سلامت و هم اکنون در دو بیمارستان طلاب بسیجی در کنار کادر درمانی حضور دارند و در حال خدمت رسانی به بیماران عزیز هستند.

وی خاطرنشان کرد، در طرح شهید سلیمانی از جمله بحث محله محور طلاب بسیجی همگام با دیگر بسیجیان عزیز حضور فعال و چشمگیری داشتند و در مراکز واکسیناسیون این عزیزان طلاب به همراه بسیجیان در حال جهاد شبانه روزی  و خدمت رسانی به هم استانی های محترم هستند.

حجت السلام صادقی افزود، یکی از اقدامات چشمگیر طلاب بسیجی از ابتدا شیوه ویروس کرونا طرح مواسات بود که برادران و خواهران طلبه در این طرح فعالیت چشمگیری داشتند که تاکنون بیش از 13 هزار بسته معیشتی تقدیم هم استانی های عزیز و نیازمند نمودند و در این مرحله 800 بسته معیشتی به همت خیرین هم استانی آماده سازی شده است.

حجت السلام صادقی در پایان افزود، این بسته ها توسط طلاب بسیجی درب خانه های نیازمندان درگیر کرونا توزیع خواهد شد  و روحانیون بسیجی در طرح شهید سلیمانی دوشادوش اقشار و ملت بزرگ ایران در حال خدمت رسانی و کمک به آسیب دیدگان کرونا هستند.

ارسال نظرات