سردار کریمی گفت: خدمت به مردم مهم‌ترین اولویت نظام اسلامی است و سپاه با نگاه دینی و مکتبی خدمت بی‌منت و صادقانه به مردم را برای خود افتخار می‌داند و در این مسیر متوقف نخواهد شد
کد خبر: ۹۳۷۲۶۶۳
|
۲۳ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۸

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ سردار سرتیپ دوم پاسدار محسن کریمی فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی در آیین آغاز پویش ملی شور عاطفه‌ها و همکلاسی مهربان در استان مرکزی در دبیرستان فطرت اراک گفت: تسلیم نشدن در برابر دشمنان و زیر بار زورگویی‌ها نرفتن مهم‌ترین درس عاشورا است و انقلاب اسلامی که برگرفته از نهضت و قیام حسینی است راه حسینی و قیام عاشورا را بااقتدار دنبال خواهد کرد و ملت ایران در طول این سال‌ها نشان داده‌اند عزمی راسخ برای ادامه مسیر عاشورا دارند.

کریمی اظهار کرد: یکی از ضرورت‌های مهم امروز جامعه ترویج و تقویت فرهنگ امربه‌معروف و نهی از منکر است چراکه اگر این فرهنگ ارزشی در جامعه‌ای فراموش شود تحریف و فراموشی ارزش‌ها بر جامعه غلبه خواهد کرد و آسیب‌های زیادی به پیکره جامعه وارد می‌کند.

وی ادامه داد: امروزه دشمن با روش تحریف به دنبال فراموشی ارزش‌ها و فرهنگ‌های اسلامی است و از فضای مجازی به‌عنوان ابزار برای دور کردن جوانان از ارزش‌های اسلامی استفاده می‌کند و لذا باید نسبت به فتنه‌انگیزی‌ها هوشیارانه عمل کرد.

فرمانده سپاه روح‌الله افزود: مقاومت ملت ایران در طول ۴۲ سال انقلاب اسلامی راهبردهای دشمنان را با شکست جدی مواجه کرده و امروز پیروزی‌های جبهه مقاومت و افتخارآفرینی‌های آن لرزه بر اندام دشمنان انداخته است.

کریمی اضافه کرد: یکی از ویژگی‌های برجسته انقلاب اسلامی و مهم‌ترین دلیل موفقیت‌های ۴۲ ساله در کشور بسیج مردمی است که به برکت نهضت امام خمینی(ره) جاری شد و امروز همه تلاش و توان برای استفاده از ظرفیت مردم در امورات باشد.

وی گفت: مردم‌باوری، مردم‌داری و مردم یاری ویژگی مهم نظام اسلامی است و ضمن اینکه باید این سه شاخصه مهم همواره تقویت شوند نیز باید از ظرفیت مردم برای رفع مشکلات بیشتر به‌کارگیری شود.

فرمانده سپاه روح‌الله ادامه داد: خدمت به مردم مهم‌ترین اولویت نظام اسلامی است و سپاه با نگاه دینی و مکتبی خدمت بی‌منت و صادقانه به مردم را برای خود افتخار می‌داند و در این مسیر متوقف نخواهد شد و هیچ فرصتی را از دست نمی‌دهد.

کریمی بیان کرد: یکی از مهم‌ترین ضرورت‌ها برای حرکت در مسیر خدمت‌رسانی حفظ کرامت مردم است که خوشبختانه نهادهای انقلابی به این مسئله توجه ویژه دارند و رویکرد سپاه در این مسیر توانمندسازی مردم است.

وی یادآور شد: مشارکت نهادهای انقلابی در طول بیماری کرونا برای انجام سنت‌های حسنه و کمک‌های مؤمنانه بسیار قابل‌تقدیر است و به برکت هم‌افزایی‌ها و مشارکت‌ها اتفاقات خوبی در سطح استان مرکزی رقم خورده که توزیع ۳۵۲ هزار بسته معیشتی یک نمونه از آن است.

فرمانده سپاه روح‌الله گفت: در طول بیماری کرونا یکی از اقدامات مؤثر در راستای مبارزه با ویروس و کاهش آسیب‌های بیماری اجرای طرح سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی است که در استان مرکزی بیش از ۱۵ هزار نفر در این راستا آموزش دیدند و بیش از ۸۰۰ گروه جهادی برای اجرای طرح نقش‌آفرینی می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: مردم پایه بودن طرح شهید سلیمانی با محوریت مساجد یکی از دلایل موفقیت طرح است و بیش از یک ماه از اجرای مرحله پنجم طرح شهید سلیمانی می‌گذرد که علاوه بر اجرای مؤلفه‌های قبلی کمک به واکسیناسیون عمومی مردم نیز باقوت دنبال می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات