رئیس سازمان بسیج مستضعفین از رونمایی بازی رایانه‌ای شهید حاج قاسم سلیمانی خبر داد و گفت: نباید به تعداد محدودی از این آثار فاخر بسنده کنیم؛ بلکه باید با همین نگاه تعداد تولیدات را افزایش دهیم.
کد خبر: ۹۳۷۲۷۳۹
|
۲۳ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج، سردار غلامرضا سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین صبح امروز در آیین رونمایی از بازی رایانه‌ای مختار فصل قیام، اظهار داشت: ملت بزرگ ایران دارای یک سرگذشت افتخار آمیزی است.

رونمایی از بازی رایانه‌ای شهید سلیمانی در هفته بسیج/ بیمی از جوسازی های بنگاههای دروغ پراکنی نداریم

وی افزود: تلاش بیگانگان و به ویژه نظام سلطه و کسانی که در مسیر نظام سلطه نقش ایفا می کنند بر این است که جلوه‌های بزرگ این ملت افتخار آفرین را کوچک به شمار آورند. حقیقتاً ما در همه حوادث کشور به خصوص در ایران اسلامی و تاریخ، هزاران هزار موضوع داریم که می‌تواند برای به روز رسانی و تبدیل به محصولات فاخر فرهنگی، مورد استفاده هنرمندان واقع شود.

سردار سلیمانی ادامه داد: استفاده از گنجینه تمام نشدنی تاریخ تشیع و تاریخ ایران اسلامی باید م.رد تمرکز بیشتر قرار بگیرد. بسیج به عنوان تشکیلات انقلاب اسلامی و به عنوان یک سازمان بزرگ مردم نهاد و به عنوان فرزندان و خادمان ملت ایران یکی از رسالت‌هایش این است که این مسیر را متوجه شده و خوب بشناسد و برای استفاده از ظرفیت ها و نقاط برجسته و محوری این مسیر پشتیبانی های خود را به میدان بیاورد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه ما هنوز ظرفیت‌های فراوانی داریم که نتوانستیم از این ظرفیت‌ها استفاده کنیم، تاکید کرد: کارهایی که با نیت الهی برای خدمت به جوانان و نوجوانان و مردم عزیز ایران و برای پر کردن نیازها و هیجان جوان و نوجوان وجود دارد، مورد لطف الهی قرار خواهد گرفت و حتماً با موفقیت همراه خواهد شد.

وی تاکید کرد: باید ظرفیت‌ها را مورد توجه قرار داده و این افتخار را داریم که در دوره هایی که تحت فشار بوده ایم توانسته ایم آثار هنری بزرگی را خلق کنیم. امروز فناوری ارتباطات پیشرفت کرده است و این حوزه ظرفیت جدیدی را در اختیار ما قرار داده است. سال گذشته بازی سفیر عشق رونمایی شد و امسال از بازی مختار رونمایی شد.

سردار سلیمانی از رونمایی بازی رایانه‌ای سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در هفته بسیج خبر داد و گفت: نباید به تعداد محدودی از این آثار فاخر بسنده کنیم؛ بلکه باید با همین نگاه تعداد تولیدات را افزایش دهیم.

وی تولید بازی های رایانه ای را مهم خواند و گفت: ان شاءالله بازی مختار هم مورد استقبال قرار خواهد گرفت. بیمی از این نداریم که دشمنان بخواهند روی این حرکت جوسازی کنند؛ بنگاه های دروغ پراکنی مثل بی بی سی و دستگاههای دیگری که نظام سلطه و ارتجاع منطقه دارند و درسال صدها میلیون دلار هزینه می‌کنند تا مجموعه‌ای از اکاذیب را در فضای مجازی و رسانه ها منتشر کنند. ملت ایران نشان داده است که با تلاش دشمن برای تحریف واقعیت‌ها و تاریخ مقابله عملی می‌کند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه ما از عزت و شرف ملت ایران پاسداری خواهیم کرد، گفت: ما پاسدار ارزشهای ملت ایران هستیم و حاضریم جان خود را تقدیم کنیم. ظرفیت های ما در اختیار مجموعه های خلاق و جوان قرار خواهد گرفت.

ارسال نظرات