فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل گفت:با بهره گیری از توان انسانی و تجهیزاتی سپاه و بسیج،آبرسانی سیار به ۱۴۷ روستای درگیر تنش آبی در استان اردبیل انجام گرفته است.
کد خبر: ۹۳۷۲۷۷۴
|
۲۳ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۹

آبرســـانی ســـیار ســـپاه و بســـیج به ۱۴۷ روســتا در اســـتان اردبیـــل

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل ، سردار غلامحسین محمدی اصل قبل از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد:در راستای عمل به منویات حکیمانه فرمانده معظم کل قوا و پیرو دستور فرمانده کل سپاه و دستورات و تاکیدات ویژه به فرماندهان و مسئولین اقشار و رده های ذیربط سپاه استان اردبیل،مبنی بر استفاده از تمامی ظرفیت ها و امکانات موجود برای خدمت رسانی به مردم به خصوص روستاهای درگیر تنش آبی،به ۱۴۷ روستای استان در قالب نهضت آبرسانی سیار،آبرسانی شده است و این نهضت همچنان ادامه دارد.

وی بیان کرد:آبرسانی سیار به صورت مستمر در شهرستان های پارس آباد،اصلاندوز،مشگین شهر و خلخال و به صورت موردی در شهرستان های نمین،بیله سوار و گرمی انجام می گیرد‌.

فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل تصریح کرد:نهضت آبرسانی سیار با همکاری گروه های جهادی،بسیج سازندگی،تیپ ۳۷ سپاه حضرت عباس(ع)،گردان های امام حسین(ع)،نواحی مقاومت بسیج،معاونت آماد و پشتیبانی سپاه استان،شرکت آب و فاضلاب،فرمانداری ها و بخشداری های استان اجرایی شده است.

محمدی اصل افزود:تاکنون با استفاده از توان انسانی و ماشین آلات بسیج و سپاه،۶۴۹ تانکر آب شرب با ظرفیت بیش از ۵ میلیون لیتر،در ۱۴۷ روستا با جمعیت ۴۹ هزار ۲۱۰ نفر در استان توزیع شده است که این فرآیند همچنان ادامه دارد.

وی گفت:سپاه و بسیج خادم مردم است و بر خود وظیفه می داند در شرایط سخت و در مواقع نیاز مردم،وارد میدان شود و در کنار مردم باشد.

فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل بیان کرد:همه ما باید فرصت خدمت به مردم را توفیق الهی بدانیم و هر آنچه در توان داریم برای حل مشکلات موجود کشور به صورت جهادی و انقلابی تلاش کنیم.

محمدی اصل با قدردانی از زحمات و تلاش های بسیجیان و پاسداران جهادی که در نهضت آبرسانی سیار تلاش می کنند،تصریح کرد:پیرو تاکیدات صورت گرفته،سپاه و بسیج استان با تمام وجود و با استفاده از توان انسانی و تجهیزاتی در خدمت مردم هست و از تمام ظرفیت های خود برای محرومیت زدایی و خدمات رسانی به مردم استفاده می کند.

ارسال نظرات