اهدای ۶ هزار بسته لوازم‌التحریر بین دانش‌آموزان نیازمند لرستانی

رئیس ستاد اجرایی فرمان امام(ره) در لرستان گفت: با توجه به آغاز سال تحصیلی جدید و تحصیل دانش‌آموزان با شرایط کرونایی ستاد اجرایی فرمان امام(ره) بیش از ۶ هزار بسته لوازم‌التحریر را در استان توزیع می‌کند.
کد خبر: ۹۳۷۲۸۵۶
|
۲۳ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، حامد ویسکرمی امروز در رزمایش اهدای هزار بسته لوازم‌التحریر ویژه بازگشایی مدارس، اظهار کرد: با توجه به آغاز سال تحصیلی جدید و تحصیل دانش‌آموزان با شرایط کرونایی ستاد اجرایی فرمان امام(ره) بیش از ۶ هزار بسته لوازم‌التحریر را در استان توزیع می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: امروز و در رزمایش مشترک با بسیج دانش‌آموزی و اداره‌کل آموزش‌وپروش تحت عنوان پویش سراسری همکلاسی مهربان تعداد هزار بسته از این اقلام بین دانش‌آموزان شناسایی شده اهدا می‌شود.

رئیس ستاد اجرایی فرمان امام(ره) در لرستان از توزیع بسته‌های تهیه شده با اولویت مناطق محروم از جمله روستاها و حاشیه شهرها خبر داد.

در ادامه نیز مسوول بسیج دانش‌آموزی لرستان با بیان اینکه امروز سومین مرحله از توزیع نوشت‌افزار در حال اجرا است، افزود: در ۲ مرحله قبل ۱۵ هزار و ۸۰۰ بسته لوازم‌التحریر بین دانش‌آموزان کمتر برخوردار استان توزیع شد.

مسعود مسعودی زاده بیان داشت: امروز نیز ۵ هزار بسته در قالب رزمایش سراسری در بین دانش‌آموزان استان توزیع خواهد شد.

وی با اشاره به شناسایی ۳۲ هزار دانش‌آموز بی‌بضاعت توسط سازمان بسیج دانش‌آموزی لرستان، گفت: این افراد تحت پوشش هیچ نهادی نیستند، از این‌رو از خیرین تقاضا می‌شود برای کمک به این دانش‌آموزان به سازمان بسیج دانش‌آموزی در تمامی شهرستان‌ها مراجعه کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار