فرمانده انتظامی شهرستان ملایر خبر داد

جمع‌آوری ۲۶ معتاد متجاهر در ملایر

همدان-فرمانده انتظامی شهرستان ملایر از جمع‌آوری ۲۶ معتاد متجاهر توسط ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۹۳۷۲۸۸۳
|
۲۳ شهريور ۱۴۰۰ - ۲۲:۲۵
جمع‌آوری ۲۶ معتاد متجاهر در ملایرسرهنگ محمد باقر سلگی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان اظهار داشت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان ملایر، در راستای جمع‌آوری و برخورد قاطعانه با معتادان متجاهر با تلاش میدانی موثر و اعزام گشت‌های هدفمند در پاتوق‌ها و مکان‌های حضور معتادان متجاهر، مرحله دیگری از این طرح را اجرا کردند.

وی افزود: در همین راستا ۲۶ معتاد کارتن خواب و متجاهر، جمع‌آوری و تحویل مرکز نگهداری ماده ۱۶ در همدان و شهرستان نهاوند شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان ملایر ادامه داد: طرح جمع‌آوری معتادان متجاهر در شهرستان از جمله مطالبات مهم شهروندان و نیروی انتظامی است و پلیس با همکاری دستگاه قضائی، این طیف افراد را که اکثر جرایم خرد به سبب وجود آن‌ها رقم می‌خورد را جمع‌آوری و به مراجع قانونی تحویل خواهد داد.

وی با اشاره به این که عوارض ناخوشایند و مرگبار مواد مخدر نه تنها سبب نابودی و تباهی انسان می‌شود بلکه خانواده و جامعه را نابود می‌سازد، تصریح کرد: ارتباط مصرف مواد مخدر و آسیب‌های دیگر مانند خشونت خانگی، کودک آزاری، افزایش آمار طلاق و شیوع بیماری‌های واگیردار مانند ایدز و هپاتیت، بر دامنه آسیب‌زایی آن می‌افزاید و لزوم توجه ویژه به مبارزه با این پدیده شوم و خانمان سوز را دو چندان کرده است.

انتهای پیام/

 
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار