خبرهای داغ:
فرماندار نهاوند:

فرمانداری برای پاسخگویی به مطالبات مردم در کنار شهرداری و شورای شهر نهاوند است

نهاوند-فرماندار نهاوند گفت: برای پاسخ دادن به مطالبات مردم در کنار شهرداری و شورای شهر نهاوند خواهم بود و از هر کاری دریغ نخواهم کرد.
کد خبر: ۹۳۷۳۰۷۴
|
۲۴ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۸

فرمانداری برای پاسخ دادن به مطالبات مردم در کنار شهرداری و شورای شهر نهاوند استبه گزارش خبرگزاری بسیج، مراد ناصری در مراسم تکریم و معارفه شهردار نهاوند اظهار داشت : بیش از ۳ سال در خدمت مردم نهاوند بوده‌ام و خدمت به این مردم سعادت می‌خواهد.

وی افزود: حسین پور شهردار سابق نهاوند عملاً ثابت کرد که پای کار است و در پروژه‌های بزرگ شهر حضور موثری داشت.

فرماندار نهاوند تصریح کرد: پروژه‌های بزرگی در نهاوند بودند که به عنوان مصوبه زمین مانده رها شده بودند که مهندس حسین‌پور آنها را پیگیری کرد و برخی از آنها را به سرانجام رساند که بام نهاوند یکی از این پروژه‌های بزرگ بود که بیش از۱۵سال به عنوان مصوبه زمین مانده رها شده بود که آن را تا حدودی به ثمر رساند.

وی گفت: مهندس حسین پور و شورای پنجم از آبرو و اعتبار خود برای اجرای پروژه‌های بزرگ در شهر گذشتند و با وحدت و همدلی پیگیر مطالبات مردم نهاوند بودند که برخی از آنها را به ثمر هم رساندند.

وی با بیان اینکه اولین شرایط سخت را کرونا ویروس برای مردم ایجاد کرد، بیان داشت: مطالبات قدیمی مردم در دستور کار قرار دارد و امیدواریم این مطالبات به خوبی انجام شوند.

ناصری گفت: برای پاسخ دادن به مطالبات مردم در کنار شهرداری و شورای شهر نهاوند خواهم بود و از هر کاری دریغ نخواهم کرد.

وی افزود: شهردار نهاوند باید کاملاً در شهر نهاوند مستقر باشد و از درد و دل مردم با خبر باشد.

فرماندار نهاوند با اشاره به اینکه نهاوند مردم قدرشناسی دارد، خطاب به شهردار جدید گفت: مراقب حواشی‌ها باشید، برخی در تلاش هستند برای نهاوند حواشی‌هایی ایجاد کنند مراقب باشید وارد این حواشی‌ها نشوید و اجازه ندهید که این افراد در اطرافتان باشند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار