خبرهای داغ:
فرمانده سپاه صاحب الامر(عج)؛

خانواده، سنگر مستحکم دفاع از انقلاب است/مکتب حاج قاسم به درستی تبیین شود

سردار رفیعی آتانی، در جمع دانشجویان بسیجی استان قزوین گفت: خانواده، سنگر مستحکم دفاع از انقلاب است و دشمن در فکر ضربه زدن به این سنگر مستحکم است.
کد خبر: ۹۳۷۳۲۵۴
|
۲۵ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۸:۴۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، نشست تشکیلاتی شورای بسیج دانشجویی استان قزوین با حضور سردار رستمعلی رفیعی آتانی فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین و جمعی از مسئولین بسیج دانشجویی دانشگاه های استان قزوین در مرکز تحقیقاتی جهاد کشاورزی استان قزوین برگزار شد.

سردار رفیعی آتانی فرمانده سپاه استان قزوین در جمع دانشجویان بسیجی استان قزوین با بیان اهمیت تبیین مکتب شهید حاج قاسم سلیمانی، گفت: باید مکتب حاج قاسم سلیمانی به درستی تبیین شود تا مبادا در گذر زمان دچار تعریف گردد.

وی گفت: یکی از ویژگی های شهید سلیمانی این بود که هرچه در مکتب اسلام آموخته بود به عمل درآورد، او خودش را نذر وجود مردم کرده بود، نه فقط برای یک شهر و یک کشور بلکه برای همه‌ مردم جهان، خود را نذر کرد.

سردار آتانی با اشاره به اهمیت جایگاه خانواده گفت: سنگر مستحکم دفاع از انقلاب، خانواده است و دشمن در فکر ضربه زدن به این سنگر مستحکم است. باید هم خود را حفظ کرد و هم خانواده را، زیرا از درون خانواده مکتبی است که حاج قاسم ها متولد می شوند.

 در پایان این نشست از فعالین بسیج دانشجویی تقدیر شد و محمد بابایی نژاد به عنوان دبیر جدید قرارگاه احمدی روشن بسیج دانشجویی استان قزوین و خواهر بصیری بعنوان دبیر خواهر این قرارگاه معرفی گردیدند.همچنین از تلاش های دبیر برادر و خواهر قرارگاه شهید احمدی روشن برادر مرادی و خواهر شکری در این مدت با اهدای لوحی تقدیر شد.

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار