خبرهای داغ:
معاون امور عمرانی استاندار قزوین؛

شتاب و تحرک در طرح توسعه امامزاده حسین(ع)

فرخزاد گفت: با توجه به واگذاری اراضی از سوی راه و شهرسازی، قطعا تحرک خوبی در پروژه ایجاد خواهد شد.
کد خبر: ۹۳۷۳۲۶۷
|
۲۵ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۹:۰۱

علی فرخزاد معاون امور عمرانی استاندار قزوین در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین در حاشیه برگزاری جلسه طرح توسعه امامزاده حسین(ع) بیان کرد: با توجه به تغییراتی که در روند نرخ مسکن و ملک وجود داشت و منابع اصلی تامین پروژه نیز، اراضی بود که از سازمان نوسازی و بهسازی کشور ارایه شده بود، قطعاتی که در فاز اول پیش بینی شده بود، فروخته شده است.

وی گفت: منابع مالی تامین شده و مقرر شد این اعتبار جهت توافق با مالکین در اختیار شهرداری قزوین قرار گیرد.

فرخزاد اظهار کرد: فضای سبزی که توسط شهرداری ایجاد شده و در این راستا نقدهایی از سوی میراث فرهنگی و اوقاف استان به این موضوع وارد شده مورد بررسی قرار گرفت و نگرانی های که وجود داشت برطرف شد.

معاون عمرانی استاندار قزوین عنوان کرد: در این راستا تمهیدات لازم اندیشیده شده تا چنانچه پروژه آغاز به کار کند، مشکلی ایجاد نشود. از طرفی با توجه به بحث امنیت این پروژه که از سوی نیروی انتظامی و پلیس راهور باید ایجاد شود، لذا مقرر شد زمینی به مساحت ۱۵۰۰ متر برای ساخت مرکزی جهت حضور نیروی انتظامی درنظر گرفته شود.

وی افزود: از سوی دیگر مقرر شد هماهنگی های لازم از سوی سازمان اوقاف با ستاد بازآفرینی کشور داشته باشد تا بتوانیم عملیات اجرایی فاز یک صحن امامزاده حسین(ع) را آغاز نماییم.

فرخزاد گفت: با توجه به واگذاری اراضی از سوی راه و شهرسازی، قطعا تحرک خوبی در پروژه ایجاد خواهد شد.

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها