خبرهای داغ:
شاهرود_جانشین ستاد امر به معروف و نهی از منکر شاهرود با بیان اینکه واکسیناسیون همگانی حس آرامش به مردم منتقل کرده است، گفت: با آگاه سازی مردم، مقاومت نسبت به بازگشایی مدارس را کمرنگ کنیم.
کد خبر: ۹۳۷۳۲۷۹
|
۲۵ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۳
کاهش ناهنجاری‌ها با گسترش مناسبت‌های ملی و مذهبی/مردم ناهنجاری‌ها را گزارش کنندبه گزارش خبرنگار بسیج، ابوطالب جلالی در جلسه ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان شاهرود که به میزبانی سپاه ناحیه برگزار شد، با بیان اینکه منکرات فردی و اجتماعی در طول تاریخ برای شیعه اتفاقاتی رقم زد که تا قیام و قیامت ما را غصه دار کرده است، افزود: این موضوع نیاز و ضرورت ویژه به عنوان یک تکلیف برای ماست که از اتفاقاتی محیط پیرامونی مراقبت کنیم.

فرماندار شاهرود با تاکید بر اینکه با استفاده از مناسبت‌های طول سال می‌توان این بداخلاقی‌ها در جامعه را تعدیل کرد، گفت: اگر همه تکلیف و برنامه مناسب و اثرگذار داشته باشیم خیلی از این بداخلاقی‌ها و افرادی که محور این‌ها هستند از میدان خارج خواهند شد و افرادی که فریب می‌خورند بواسطه فضای با لطافت مناسبت‌ها مقید می‌شوند.

او با اشاره به هفته دفاع مقدس و تشکیل ۴۰ جلسه کمیته‌های ستاد دفاع مقدس بر اجرای بخشی از این برنامه‌ها در طول سال به دلیل اثرگذاری آن‌ها تاکید کرد.

واکسیناسیون همگانی حس آرامش به مردم منتقل کرده است
جلالی با اشاره به واکسیناسیون در سطح شهرستان اظهار کرد: با تلاش و همت دولت ظرف بیست روز گذشته اتفاقات خوبی در تامین واکسن و توزیع آن در سطح کشور انجام شد و حس آرامشی که به مردم دست داده ارزشمند است و همه تلاش در شکل گیری مراکز تجمعی فعال شده در سطح شهرستان و مراکز جامع سلامت تلاش می‌کنند و اقدام شایسته سپاه هم جای تقدیر و تشکر دارد.

آگاه سازی مردم و کمرنگ کردن مقاومت در برابر بازگشایی مدارس

جانشین ستاد امر به معروف و نهی از منکر شاهرود با اشاره به بازگشایی مدارس نیز اظهار کرد: در بین ۲۰۰ کشور جهان که بررسی شده، معدود کشور‌هایی نظام آموزشی آن‌ها هنوز تعطیل است و کار شروع شده و آموزش دوگانه انجام می‌شود.

او افزود: مقاومت در بازگشایی مدارس توسط خانواده‌ها اقدام می‌شود و طولانی شدن این امر صدمه برای نظام آموزشی است و آگاه سازی مردم در این امر موثر است تا مقاومت کمرنگ شود.

جلالی ادامه داد: در آینده با برداشتن محدودیت سنی برای واکسیناسیون، دانش آموزان نیز واکسینه و در این مسیر برای بازگشایی مدارس و دانشگاه‌ها تسهیل می‌شود.

فرماندار شاهرود همچنین از اقدامات نیروی انتظامی و پاسخگو بودن آن‌ها علی رغم محدودیت‌ها تقدیر کرد.

جلالی با تاکید بر کمک مردم در کاهش ناهنجاری‌ها و اطلاع رسانی در فضای مجازی و گزارش مردم در خصوص اطلاع رسانی ناهنجاری‌ها تصریح و خواستار توجه به این موضوع شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها