خبرهای داغ:
امام جمعه موقت همدان: 

دولت جدید با برنامه‌ریزی می‌تواند مشکلات اقتصادی را برطرف کند

همدان-امام جمعه موقت همدان گفت: دولت جدید با هوشیاری و برنامه‌ریزی دقیق و تمرکز می‌تواند مشکلات اقتصادی را برطرف کند.
کد خبر: ۹۳۷۳۵۰۹
|
۲۶ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۶

دولت جدید با برنامه‌ریزی می‌تواند مشکلات اقتصادی را برطرف کندبه گزارش خبرگزاری بسیج، حجت الاسلام محمد جوادی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته همدان، اظهار داشت: افزایش محسوس واردات واکسن طی یک ماه گذشته ثابت کرد که اولویت و اراده دولت سیزدهم مقابله برای ریشه‌کنی کرونا و انجام واکسیناسیون برای حفظ سلامت مردم است.

وی افزود: با گذشت ۱۷ ماه از شیوع ویروس کرونا تنها ۱۹ میلیون دز واکسن در کشور تزریق شده بود که با روی کار آمدن دولت سیزدهم بیش از ۵۰ میلیون دز واکسن کرونا وارد شده است.

امام جمعه موقت همدان با اشاره به اینکه از زمان آغاز فعالیت دولت سیزدهم، قیمت سیمان و آهن نیز به طور محسوسی کاهش یافته است، گفت: دولت جدید با هوشیاری و برنامه‌ریزی دقیق و تمرکز می‌تواند مشکلات اقتصادی را برطرف کند.

وی در ادامه با اشاره به فرا رسیدن هفته دفاع مقدس، افزود: تاریخ ایران و جهان هیچ‌گاه حماسه دلاورمردی‌های رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس را فراموش نخواهد کرد.

جوادی اظهار داشت: شهادت طلبی، ایستادگی و جان‌فشانی رزمندگان انقلابی ایران همچون کوهی مانع رسیدن دشمن به هدف‌های خود و تحمیل شکستی سخت به استکبار جهانی شد.

وی با بیان اینکه دفاع مقدس یک گواهی برای تاریخ بود که ملت‌ها می‌توانند حتی با دست خالی از هویت و آرمان‌های خود دفاع کنند، افزود: یاد شهدای دفاع مقدس، مدافع حرم و مدافع سلامت برای نسل های آینده ثبت و ماندگار است.

امام جمعه موقت همدان همچنین با اشاره به برگزاری کنگره آیت الله شهید مدنی، گفت: ایشان یک مجتهد انقلابی بود که در عرصه های اجتماعی نیز فعالیت گسترده و چشمگیری داشت.

وی با گرامیداشت یاد آیت الله سید محمود طالقانی، اظهار داشت: ۱۹ شهریور سالروز وفات بزرگ مردی است که در وصفش خمینی کبیر(ره) لقب ابوذر زمان را به وی داد و زبان گویای او را برنده‌تر از شمشیر مالک اشتر دانست.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار