خبرهای داغ:
سرهنگ احمدی گفت: سپاه و بسیج به عنوان خادم مردم تا پایان ریشه کن شدن ویروس کرونا در کنار کادر درمان و مردم می باشد.
کد خبر: ۹۳۷۳۶۱۹
|
۲۷ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۷

سپاه و بسیج خادمان ملت و مردم هستند/راه اندازی قرارگاه دفاعی زیستی گمیشان

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان؛ سرهنگ پاسدار یعقوب احمدی فرمانده سپاه شهرستان گمیشان در خصوص اقدامات سپاه و بسیج در مرحله جدید طرح شهید سلیمانی اظهار داشت: سپاه و بسیج به عنوان خادم مردم تا پایان ریشه کن شدن ویروس کرونا در کنار کادر درمان و مردم می باشد.

وی گفت: در گام پنجم اجرای طرح شهید سلیمانی در قالب شورای دفاع‌زیستی محلات در شهر و روستاها با کمک امامان جماعت،  پایگاه‌های بسیج، شبکه بهداشت و درمان، دهیاری‌ها و شوراهای اسلامی روستاها، خیرین، گروه‌های جهادی و مرکز خدمات جامع سلامت  در روستاها و شهرها در قالب پنج کارگروه شامل بسیج سازندگی، کارگرده سلامت و دفاع زیستی، نظارت پروتکل‌های بهداشتی بر اصناف و هیئت‌های مذهبی، کمک به نیروهای ناجا و روابط عمومی و فضای مجازی فعالیت می‌کند.

فرمانده سپاه گمیشان اقدامات فرهنگی و تبلیغی را از دیگر اقدامات مقابله با کرونا در طرح شهید سلیمانی دانست و گفت: تهیه بسته های معیشتی و بهداشتی، توزیع غذای گرم و ماسک در قالب رزمایش کمک های مومنانه از دیگر اقدامات ما بود که توسط بسیجیان بین نیازمندان به ویژه آسیب دیدگان کرونا توزیع شد. 

سرهنگ احمدی افزود: تا پایان ریشه‌کنی ویروس کرونا در کشور و استان سپاه و بسیج در کنار مردم و کادر درمان و سلامت بوده و تلاش می‌کنیم تا خدمات مطلوبی را به مردم و نیازمندان ارائه دهیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها