خبرهای داغ:
کبودراهنگ-فرمانده سپاه ناحیه کبودراهنگ با بیان اینکه امروز مولفه گفتمان مقاومت به برکت مجاهدت بسیج در منطقه و دنیا جاری و ساری است، گفت: نماد مقاومت سردار قاسم سلیمانی و تفکر ایشان است که به دنیا مصادره می‌شود.
کد خبر: ۹۳۷۳۶۶۶
|
۲۷ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۲

امروز گفتمان مقاومت به برکت مجاهدت بسیج در دنیا جاری و ساری استبه گزارش خبرگزاری بسیج، سرهنگ حسین سوری در آیین تکریم و معارفه فرمانده سپاه ناحیه کبودراهنگ اظهار داشت: کبودراهنگ، یک شهرستان ولایت‌مدار و انقلابی است که بیشترین اعزام رزمندگان از این شهرستان در دوران دفاع مقدس بود و حتی قبل از انقلاب در ۵ آبان سال ۱۳۵۷، ۵ شهید تقدیم انقلاب کرد و برای بنده توفیق و افتخار است که در این شهرستان خدمتگزار مردم باشم.

وی با بیان اینکه کارنامه درخشان بسیج بر هیچکس پوشیده نیست، افزود: بسیج از دل سختی‌ها متولد شد و با همه شرایط و سختی‌هایی که در دوران دفاع مقدس وجود داشت، بسیج وارد میدان شد و با کمترین امکانات و تجهیزات به مقابله با دشمن پرداخت.

فرمانده سپاه ناحیه کبودراهنگ گفت: گفتمان «ما می‌توانیم» را در آن زمان ما از بسیج و بسیجیان یاد گرفتیم و در آن دوران سخت صنعت موشکی از دل همین سختی‌ها متولد شد صنعت کشتی‌سازی، راه‌سازی، صنعت دفاعی کشور همه و همه با بروز استعدادهای درخشان جوانان ما در جنگ نمایان شد و این خودباوری در جوانان ما اتفاق افتاد.

وی یادآور شد: آن چیزی که باعث موفقیت رزمندگان دیروز ما در صحنه‌های نبرد شد وجود سه مولفه مهم بود، مولفه اول تلاش جهادی و شبانه‌روزی بود که اتفاق افتاد، مولفه دوم کسب رضای خدا و اخلاص در عمل بود و در نهایت سومین مولفه، پیروی از فرامین رهبری عزیز و امام راحل بود.

سوری افزود: امروز اگر بخواهیم به این اقتدار ملی و بین المللی دست پیدا کنیم لازمه آن این است که با این سه مولفه وارد گام دوم انقلاب شویم.

وی با بیان اینکه امروز مولفه گفتمان مقاومت به برکت مجاهدت بسیج در منطقه و دنیا جاری و ساری است، ادامه داد: نماد مقاومت سردار قاسم سلیمانی و تفکر ایشان است که به دنیا مصادره می‌شود و این به برکت مجاهدت عزیزان بسیج ما در آن مقطع بوده است.

فرمانده سپاه ناحیه کبودراهنگ بیان داشت: گام دوم انقلاب يک سند راهبردی و در يک کلام مردم‌سالاری دینی و حضور گسترده مردم در تمام عرصه‌های انقلاب است؛ ما باید به همان تفکر انقلابی برگردیم و در همه عرصه‌ها مردم را ببینیم و مردم را میدان‌دار کار انقلاب ببینیم.

فرمانده سابق سپاه ناحیه کبودراهنگ نیز در ادامه ضمن تقدیر از فرمانده سپاه استان و مسئولان شهرستانی اظهار داشت: در این هشت سال خدمت خود در این شهرستان به کمک شما بسیجیان و همکاران اگر اقدام و تلاشی در حد بضاعت انجام شده امیدواریم که در دفتر الهی ثبت و ضبط و ذخیره‌ای برای آخرت ما باشد.

سرهنگ محمود بداغی اضافه‌ کرد: باید بدانیم تا چندی که در جایی مسئولیت داریم به گونه‌ای عمل کنیم که بعد از پایان عمر سیاسی و عمر حیاتی از ما به نیکی یاد کنند، باید با خدا معامله کنیم و نیت، حرف زدن و کار ما برای خدا باشد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات