خبرهای داغ:
مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان گفت: ۲۰۰ داوطلب این جمعیت در امر واکسیناسیون عمومی با کادر بهداشت استان همکاری دارند و تاکنون ۶۰ هزار دُز واکسن را تزریق کرده‌اند.
کد خبر: ۹۳۷۳۷۳۶
|
۲۷ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۶
به گزارش خبرگزاری بسیج، علی خدادادی روز شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به مشارکت گسترده اعضای داوطلب جمعیت هلال احمرخوزستان در امر واکسیناسیون افزود: این همکاری در قالب طرح " ایران یاران" در حال انجام است تا فشار کمتری بر کادر بهداشت و درمان برای واکسیناسیون کرونا وارد شود.

وی ادامه داد: این داوطلبان در ۳۰ مرکز واکسیناسیون در استان مشغول ارائه خدمات داوطلبانه هستند تا روند واکسیناسیون در خوزستان تسریع یابد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان گفت: این جمعیت از فضاهای در اختیار خود برای انجام واکسیناسیون استفاده کرده و بیمارستان آیت اله طالقانی در اهواز را برای بستری بیماران کرونایی در اختیار دانشگاه علوم پزشکی قرار داده است.

وی با اشاره به اینکه این جمعیت در تامین تجهیزات پزشکی به کمک کادر درمان آمده است، افزود: داوطلبان هلال احمر در شهرستان‌های اهواز، آبادان، اندیمشک، اندیکا، امیدیه، آغاجاری، ایذه، دشت آزادگان، شوش، رامهرمز، ماهشهر، مسجدسلیمان، شادگان، گتوند، خرمشهر، دزفول، هندیجان، هفتکل و هویزه برای انجام واکسیناسیون کرونا فعال هستند.

خدادادی بیان کرد: هلال احمر استان خوزستان سه مرکز تجمیعی در شهرهای اهواز، آبادان و رامهرمز برای انجام واکسیناسیون دایر کرده است که تا ساعت ۲ بامداد پذیرای مردم خواهند بود.

براساس آخرین رنگ بندی اعلام شده از سوی وزارت بهداشت، تنها چهار شهرستان خوزستان شامل شوش، شوشتر، هندیجان و ماهشهر در وضعیت قرمز کرونا قرار دارند؛ همچنین ۱۶ شهرستان در وضعیت نارنجی و هفت شهرستان در وضعیت زرد کرونایی هستند.

به گزارش بسیج براساس اعلام دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز شرط سنی تزریق واکسن کرونا برای افراد بالای ۱۸ سال در خوزستان حذف شده و همه افراد بالای ۱۸ سال می‌توانند واکسن کرونا دریافت کنند.

بیش از ۲ میلیون دُز واکسن کرونا در استان خوزستان تزریق شده و طبق اعلام رییس دانشگاه علوم پزشکی اهواز برنامه ریزی شده است که تا پایان آبان ماه امسال تمامی گروه هدف استان واکسن دریافت کنند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها