مسئول سازمان بسیج هنرمندان سپاه کربلا :

حماسه ایثارگری رزمندگان دفاع مقدس را جز با زبان هنر نمیتوان بیان کرد

ساری-مسئول سازمان بسیج هنرمندان سپاه کربلا گفت:حماسه ایثارگری رزمندگان دفاع مقدس را جز با زبان هنر نمیتوان بیان کرد.
کد خبر: ۹۳۷۳۹۳۲
|
۲۸ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۳
خبرگزاری بسیج، حمیدرضا هراسانی طی گفتگویی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به ویژه ۱۴۰ شهید هنرمند استان از برگزاری برنامه‌های هفته دفاع مقدس در دو بخش استانی و شهرستانی خبر داد و گفت: ۱۹ کانون بسیج هنرمندان در شهرستان‌ها در هفته دفاع مقدس برنامه‌های متنوعی برگزار می‌کنند.

مسئول سازمان بسیج هنرمندان سپاه کربلا با اشاره به چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب افزود: ۴۲ تابلوی نقاشی با موضوع دفاع مقدس در پارک موزه به نمایش در می‌آید.

هراسانی در ادامه به برنامه‌های دیگر سازمان بسیج هنرمندان سپاه کربلا هم پرداخت و اضافه کرد: اجرای تئاتر خیابانی، تداوم نهضت خدمت مومنانه، پرده خوانی، تکریم پیشکسوتان، فرزندان خردسال شهدای مدافعین حرم، خانواده معظم شهدا و ایثارگران و همچنین شعرخوانی شاعران در مساجد و محلات از برنامه‌های این سازمان است.

به گفته مسئول سازمان بسیج هنرمندان سپاه کربلا اردو‌های جهادی، میزخدمت به نیابت از شهدا، تولید مستند، نماهنگ، موشن و کلیپ جذاب و کوتاه با هدف بیان خاطرات دوران دفاع مقدس در فضای مجازی، برگزاری شب شعر و خاطره، اجرای سرود پاتوقی در یادمان و گلزار شهدا، عطرافشانی گلزار شهدای هنرمند ، رونمایی از تولیدات هنری، برگزاری مسابقات کتابخوانی، تجسمی، مقاله و شعر از جمله برنامه‌های سازمان در هفته دفاع مقدس است.

هراسانی در ادامه سخنان خود از برگزاری اختتامیه جشنواره شعر دفاع مقدس و اربعین حسینی در ششم مهرماه در پارک موزه دفاع مقدس هم خبر داد و گفت: باید هنرمندانه برای معرفی ایثار شهدا و جانبازان و آزادگان وخانواده‌های معظم شهدا به نسل حال و آینده نقش آفرینی کرد.

مسئول سازمان بسیج هنرمندان سپاه کربلا در ادامه بات اشاره به دستاورد‌های هشت سال دفاع مقدس یادآور شد: شهدا روحیه ایثار، مقاومت و خودباوری را به نمایش گذاشتند.

هراسانی با تاکید براینکه باید از ظرفیت هنر برای ترویج فرهنگ ایثار و مقاومت استفاده کرد، افزود: حماسه  ایثار رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس جز به وسیله هنر نمی‌توان آن را به تصویر کشید  و بیان کرد.

انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار