مسئول سازمان بسیج هنرمندان سپاه کربلا خبر داد

۱۰ شاعر برگزیده «به وقت دلتنگی» +اسامی

ساری- مسئول سازمان بسیج هنرمندان سپاه کربلا از برگزیدگان جشنواره شعر ( به وقت دلتنگی) خبر داد و گفت:آثار ارسالی در دو بخش فارسی و محلی داوری شد.
کد خبر: ۹۳۷۴۹۶۰
|
۳۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۵
خبرگزاری بسیج، حمیدرضا هراسانی طی گفتگویی  از ارسال ۳۴۲ اثر از ۱۴۱ شاعر مازندرانی به دبیرخانه جشنواره شعر بسیج «به وقت دلتنگی» خبر داد و گفت:  آثار ارسالی در دو بخش فارسی و محلی توسط «علیرضا دهرویه»، «مریم رزاقی» و «میثم رنجبر» داوری شد.

 مسئول سازمان بسیج هنرمندان سپاه کربلا از برگزیدگان این جشنواره هم خبر داد و اضافه کرد:«سجاد کاویانپور» از شهرستان نور، «ماهرخ درستی» و «محمد پورمرادی» از شهرستان چالوس، «مهتاب مظفری» از شهرستان سوادکوه، «محمود احمدی کمرپشتی» و «رویا اسدالهی» از شهرستان قائمشهر، «سوده رستمی خناری» و «حسین پنبه کار» از شهرستان جویبار، «فریده خسروی» از شهرستان تنکابن و «بهزاد گرانمایه» از شهرستان ساری به عنوان ۱۰ برگزیده این جشنواره انتخاب شدند.

هراسانی با بیان اینکه «فرنود عظیمی» از شهرستان گلوگاه و «احمد ایرانی‌نسب» از شهرستان ساری به عنوان شاعران شایسته تقدیر، انتخاب شدند،ادامه داد: نفرات برگزیده و شایسته تقدیر شامگاه سه‌شنبه ششم مهر  اختتامیه این جشنواره در مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس ضمن قرائت اشعار، تقدیر می‌شوند.

انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها