خبرهای داغ:
فرمانده انتظامی شهرستان فامنین خبر داد

کشف ۱۰ تن چوب فاقد مجوز در فامنین

فرمانده انتظامی شهرستان فامنین از کشف ۱۰ تن چوب فاقد مجوز در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۹۳۷۴۰۱۲
|
۲۸ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۶
کشف ۱۰ تن چوب فاقد مجوز در فامنینسرهنگ علی حسن حیدری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان اظهار داشت: ماموران انتظامی شهرستان فامنین حین کنترل محور‌های مواصلاتی به یک دستگاه کامیون مشکوک شده و آن را متوقف کردند.

وی افزود: در بازرسی از این کامیون، ۱۰ تن چوب فاقد مجوز که ارزش آن بنا به نظر کارشناسان ۵۰۰ میلیون ریال ارزیابی شده، کشف و یک متهم نیز با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان فامنین گفت: پلیس با اقتدار کامل در حوزه مبارزه با قاچاق کالا، با قانون شکنان قاطعانه برخورد خواهد کرد.

*کشف ۲ دستگاه استخراج ارز دیجیتال قاچاق، در فامنین

وی اظهار داشت: در پی دریافت خبری مبنی بر استفاده غیر مجاز از دستگاه استخراج ارز دیجیتال در یک خانه باغی واقع در یکی از روستا‌های شهرستان فامنین، بررسی موضوع در دستور کار ماموران انتظامی شهرستان قرار گرفت.

حیدری افزود: پس از شناسایی محل در بازرسی از آن، ۲ دستگاه استخراج ارز دیجیتال قاچاق و لوازم مربوطه که ارزش آن‌ها برابر نظر کارشناسان ۳۰۰ میلیون ریال برآورد شده، کشف و یک متهم در این خصوص پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی  شد.

وی گفت: شناسایی و دستگیری مجرمان همواره در دستور کار پلیس قرار دارد و از مردم تقاضا می‌شود برای کمک به اقتصاد، آرامش و به خصوص امنیت جامعه، در صورت اطلاع از این گونه موارد، بلافاصله موضوع را از طریق تماس با شماره ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات