خبرهای داغ:
فاطمه اسدزاده
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سروستان خبر داد:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سروستان از اجرای بیش از ۵۰ برنامه فرهنگی و بصیرتی در طول هفته دفاع مقدس در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۹۳۷۴۰۳۴
|
۲۸ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، سرهنگ پاسدار علیرضا مویدی، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سروستان ضمن گرامیداشت آغاز هفته دفاع مقدس و تجلیل از مقام شامخ شهدا، جانبازان و ایثارگران شهرستان سروستان اظهار داشت:
هفته دفاع مقدس، غرش رعد آسای جوانان ایران عزیز بود که پس از عسرت و غربت طاغوت با نفس مسیحایی امامشان با نور ایمان منور شده بودند و روز تبهکاران و دین ستیزان عهد جدید را به شام تیره بدل نمودند و پس از قرن‌ها ایران عزیز را از تاراج غارتگران رهایی بخشیدند.

به گفته وی، هفته دفاع مقدس، بهانه مغتنمی است که از شهیدان راه امام و اسلام دوباره یاد کنیم و از ارواح مطهرشان امداد گیریم که توفیق ماندن در راهشان همواره رفیق راهمان باشد.

مویدی تصریح کرد: تقارن هفته دفاع مقدس با ایام سوگواری و اربعین سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و یاران باوفایش در سال جاری حال و هوای خاصی به ویژه برنامه های گرامیداشت این هفته داده به‌طوری که اجرای عموم برنامه های پیش بینی شده با رعایت پروتکل های بهداشتی می باشد.

 تجلیل از جهادگران جهاد و شهادت، غبار روبی قبور مطهر شهدا، افتتاح نمایشگاه دفاع مقدس، مراسم شبی با ستارگان، پیاده روی خانوادگی، زنگ ایثار و مقاومت، رزمایش کمک مومنانه، پیاده روی اربعین، برگزاری مسابقات فرهنگی در فضای مجازی، و مسابقات ورزشی، از جمله برنامه های پیش بینی شده این ناحیه در هفته دفاع مقدس است که مویدی از آن یاد کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها