فرمانده سپاه حضرت سیدالشهدا(ع) گفت: ۱۵۰ تن انواع مواد غذایی شامل برنج، روغن، حبوبات، رب و سایر اقلام اساسی خانوار‌ها به ارزش ۵۰۰ هزار تومان در هشتمین رزمایش مومنانه بین نیازمندان استان تهران توزیع می‌شود.
کد خبر: ۹۳۷۴۰۸۱
|
۲۸ شهريور ۱۴۰۰ - ۲۱:۵۷

سردار احمد ذوالقدر با بیان اینکه از آغاز اجرای رزمایش کمک‌های مومنانه سپاه سیدالشهدا بیش از یک میلیون بسته معیشتی بین خانواده‌های کم برخوردار شهر‌های حاشیه‌ای تهران توزیع شده است، گفت:نهضت بزرگ کمک‌های مومنانه امروز به یک فرهنگ تبدیل شده است که در آن پیر، جوان و حتی جوانان و نوجوانان مشارکت دارند.

وی گفت: در هشتمین مرحله کمک مومنانه و پویش همکلاسی مهربان در سپاه سیدالشهدا(ع) بیش از ۱۱ هزار بسته معیشتی و ۱۵ هزار بسته لوازم التحریر جمع آوری شده و با رعایت عزت و کرامت نیازمندان به آنان هدیه می شود.

وي خاطر نشان کرد: تمامی بسته‌های معیشتی توسط خیرین و مردم تامین شده است و سپاه سیدالشهدا (ع) و نواحی تحت امر آن وظیفه توزیع این اقلام را در میان خانواده‌های نیازمند دارد.

سردار ذوالقدر با اشاره به اینکه در بسیاری از شهرستان‌های استان تهران به دلیل اجرای طرح شهید سلیمانی و مشارکت خوب مردم یک بانک اطلاعاتی از افراد نیازمند تهیه شده است، گفت: در توزیع این اقلام کرامت افراد نیازمند به دقت و با حساسیت رعایت می‌شود.

وی با بیان اینکه کمک‌های مومنانه فقط به توزیع اقلام معیشتی و آموزشی خلاصه نمی‌شود، گفت: ۵۱۳ طرح عمرانی از جمله ساخت مسکن، مدرسه، مسجد، کشاورزی، مرمت خانه های نیازمندان و ساخت استخر ذخیره آب کشاورزی نیز در قالب کمک‌های مومنانه در طول یک سال گذشته توسط سپاه استان تهران انجام شده است.

 

  

 

 

  

 

 

 

ارسال نظرات