خبرهای داغ:

ویژه برنامه ماه صفر در پایگاه حضرت معصومه (س) سرخه برگزار شد

ویژه برنامه ماه صفر با محوریت شرح زیارت عاشورا در پایگاه حضرت معصومه (س) سرخه برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۷۴۱۳۶
|
۲۹ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۰

به گزارش خبرگزاری بسیج در سرخه؛ مراسم عزاداری و ختم قرآن هدیه به روح پر فتوح امام حسن مجتبی (ع) همراه با سخنرانی در پایگاه حضرت معصومه (س) با موضوع شرح زیارت عاشورا با سخنرانی فاطمه پیوندی هادی سیاسی بسیج در شهرستان سرخه برگزار شد.

فاطمه پیوندی در جمع بسیجیان این پایگاه اظهار کرد: امام صادق (ع) می فرماید: همانا زیارت حسین (ع) از هر عمل پسندیده ای ارزش و فضیلتش بیشتر است ، زیرا این زیارت در حقیقت، مدرسه ای بزرگ و عظیم است که به جهانیان درس ایمان و عمل صالح می دهد و گویی روح را بسوی ملکوت خوبی ها و پاکدامنی ها و فداکاری ها پرواز می دهد.

او افزود: هرچند عزاداری و گریه بر مصائب امام حسین (ع) ارزش و معیاری والا دارد لکن باید دانست که همه این زیارات، گریه ها و غم گساری ها، فلسفه دین داری، فداکاری و حمایت از قوانین آسمانی را به ما گوشزد می کند.

هادی سیاسی بسیج در شهرستان سرخه در ادامه اضافه کرد: هدف این برنامه های انسان ساز جز این نیست و نیاز بزرگ ما از درگاه حسینی آموختن انسانیت و خالی کردن دل ، از هر چه غیر خداست .

پیوندی بیان داشت: زیارت عاشورا دارای چنین خصوصیت مهمی است که فرد موحّد در فرازهای گوناگون آن، مرتب از علاقه و علل وابستگی خود به جبهه حق و برائت و عدم پیوستگی خود نسبت به جبهه باطل سخن می گوید و خود را با تمام وجود آماده و تشنه هر گونه همراهی و همکاری و فداکاری در راه حق و مقابله و مبارزه باطل اعلام می دارد .

همچنین در پایان گروه جهادی اقدام به نظافت و غباروبی پایگاه کردند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار