خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام صادق(ع) شهرستان آبیک؛

دفاع مقدس تحقق شعار هیهات من الذلة امام حسین بود

حجت الاسلام حسین پور گفت: دفاع مقدس نماد استقامت و سمبل پیروزی و نماد تحقق شعار هیهات من الذلة حسین بن علی(ع) بود.
کد خبر: ۹۳۷۴۱۵۵
|
۲۹ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۶

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین حجت الاسلام نورالله حسین پور مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام صادق(ع) شهرستان آبیک در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج قروین، ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس بیان کرد: دفاع مقدس نام آشنا ترین واژه در قاموس حماسه های غرور آفرین ایران است که خاطرات دلاور مردی های شیرمردان آن در تاریخ شکوهمند این دیار به یادگار خواهد ماند.

وی افزود: جنگ تحمیلی عراق علیه ایران تنها جنگ دو کشور نبود بلکه جنگ ابر قدرت های دنیا با ایران بود و اگر از این جنگ به عنوان حماسه بزرگ و دفاع مقدس یاد می شود از آن جهت است که فرزندان رشید ایران اسلامی با بضاعتی ناچیز به مصاف ابر قدرت های جهان رفتند.

حسین پور خاطرنشان کرد: از این رو دفاع مقدس نماد استقامت و سمبل پیروزی و نماد تحقق شعار هیهات من الذلة حسین بن علی علیه السلام بود.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام صادق(ع) شهرستان آبیک یادآور شد: دلاوری و رشادت این دلیرمردان مصادیق این آیه شریفه است که ان الله یحب الذین یقاتلون فی سبیله صفا کانهم بنیان مرصوص که همچون بنیانی محکم ایستادند و قتال کردند تا ریشه فتنه قطع گردد وقاتلوهم حتی لا تکون فتنه و به یاری خداوند تبارک و تعالی شتافتند و خداوند نیزآن ها را یاری نمود و قدم های آن هارا در میدان نبرد استوار ساخت و یا ایهاالذین آمنوا ان تنصرواالله ینصرکم و یثبت اقدامکم

وی در پایان تصریح کرد: این پیروزی شکل نمی گرفت مگر با رهبری امام امت حضرت امام خمینی که مصداق بارز آیه شریفه یا ایهاالنبی حرض المومنین علی القتال ان یکن منکم عشرون... و مهمترین وظیفه نسل کنونی به فرموده خداوند تبارک و تعالی در قرآن و ذکروالله ایامکم زنده نگه داشتن این 8 سال دفاع مقدس است.

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها