زنجان-فرمانده سپاه ناحيه ابهر از برگزاري بيش از ١٠٠عنوان برنامه به مناسبت هفته دفاع مقدس در اين شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۹۳۷۴۲۷۸
|
۲۹ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۴
به گزارش خبرگزاری بسیج زنجان؛ نشست خبری فرمانده و مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه ابهر به مناسبت فرارسیدن هفته دفاع مقدس در محل اتاق جلسات این نهاد برگزار شد.
 
اجراي بيش از ١٠٠عنوان برنامه به مناسبت هفته دفاع مقدس در ابهر

حجت الاسلام ابراهیم شاهسوندی؛ مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه ابهر ضمن قدردانی از زحمات اصحاب رسانه در عرصه اطلاع رسانی و آگاهی بخشی در جامعه اظهار کرد:هفته دفاع مقدس فرصت مغتنمی برای یادآوری دلاوری‌ها و رشادت‌های رزمندگان دوران دفاع مقدس است که می‌بایست این هفته را گرامی داشته و پاس بداریم.

وی با بیان اینکه نیروی ایمان و مقاومت ملت ایران رمز پیروزی در دفاع مقدس است، تصریح کرد:انعکاس رشادت‌ها و از جانفشانی رزمندگان دوران دفاع مقدس بر عهده خبرنکاران عزیز می‌باشد.

در ادامه این نشست سرهنگ محسن احمدی تبار؛ فرمانده سپاه ناحیه ابهر ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس بیان کرد:هفته دفاع مقدس امسال با اربعین حسینی تقارن دارد و مطمئناً ما این تقارن را به فال نیک می‌گیریم اعتقاد داریم مکتب حضرت امام خمینی (ره) در راستای مکتب حسینی (ع) بوده و شکل گرفته است.

فرمانده سپاه ناحیه ابهر با بیان اینکه شعار محوری هفته دفاع مقدس «ما مقتدریم» می‌باشد، افزود:همزمان با هفته دفاع مقدس بیش از ١٠٠ عنوان برنامه در این شهرستان برگزار می‌شود.

احمدی تبار با بیان اینکه اجرای این برنامه‌ها با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی و با هدف انتقال تجربیات و دستاورد‌های جنگ تحمیلی به نسل‌های آینده در دستور کار است، گفت: این برنامه‌ها توسط پایگاه‌ها، حوزه‌های محلات و کانون‌های بسیج اقشار برگزار می‌شود.
ارسال نظرات