معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان گفت: در هفته دفاع مقدس در همه شهرستان‌ها و در کل استان بالغ بر ۵۰۰ برنامه برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۳۷۴۳۲۷
|
۲۹ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، مجید سوری ظهر امروز در نشست خبری هفته دفاع مقدس اظهار داشت: دفاع مقدس نشان داد  امروز  با تاسی از آن کشور ما الگویی برای جبهه مقاومت شده است و کسانی که انگیزه مقابله با استکبار را دارند و سبب شده خیلی از جنبش‌ها با تاسی از دفاع مقدس ما مقابل دشمن بایستند.

وی افزود: به جرات می‌توان گفت انقلاب اسلامی که از دست‌آوردهای آن دفاع مقدس است منافع استکبار را در منطقه به خطر انداخت و دفاع مقدس نشان داد می‌توان در مقابل استکبار ایستاد.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان بیان کرد: نگه داشتن هشت سال دفاع مقدس و ایثار و مجاهدت این مردم می‌تواند راهی برای نسل جوان باشد.

سوری در رابطه اهداف برگزاری برنامه‌های هفته دفاع مقدس خاطرنشان کرد: با اجرای این برنامه‌ها به دنبال تبیین نقش بصیرت و مقاومت با استفاده از فرهنگ عاشورایی، بهره‌گیری از دست‌آوردهای دینی و هویتی دفاع مقدس، تکریم شهدا و خانواده آنها، تببین نقش منافقین در مواجه با ملت ایران در هشت سال دفاع مقدس، تببین مدیریت جهادی در اداره جنگ و تعمیم به شرایط کنونی و تببین قدرت دفاعی کشور در گذشته حال و چگونگی  آن در آینده هستیم.

وی افزود: اگر قدرت بازدارندگی و اتحاد و پشتیبانی ملت ما نبود دشمن لحظه‌ای درنگ نمی‌کرد و دشمن نیز اعتراف کرده که توان جنگ بر علیه ایران ندارد.

معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان خاطرنشان کرد: در هفته دفاع مقدس در همه شهرستان‌ها  و در کل استان بالغ بر ۵۰۰ برنامه برگزار می‌شود.

سوری گفت: اهم این برنامه‌ها شامل تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس، اجرای رژه موتوری، دیدار با نماینده ولی فقیه در استان، غبارروبی گلزار شهدا، برگزاری همایش نقش زنان در دفاع مقدس، شرکت در نماز جمعه، مراسم تجلیل از مدافعان سلامت در نیروهای مسلح، مراسم تجلیل از جوانان و مدال آوران پارالمپیک و المپیک، برگزاری همایش‌های روایت‌گری، نشست تخصصی پدافند غیر‌عامل، نشست‌های بصیرتی و روشنگری، افتتاح یادمان شهدای گمنام معمولاناست

وی تصریح کرد: افتتاح منازل مسکونی برای نیازمندان، افتتاح کانال‌های آب‌بر ساخته شده، اعزام گروه‌های جهادی، برگزاری همایش نقش‌ عشایر در دفاع مقدس، برگزاری یادواره شهدا، برگزاری رزمایش کمک‌های مومنانه، برگزاری جشنواره یوسف و رونمایی از کتاب دفاع مقدس را نیز خواهیم داشت.

ارسال نظرات