خبرهای داغ:

جلسه مشترک برنامه ریزی در خصوص هفته دفاع مقدس در سرخه تشکیل شد

جلسه مشترک برنامه ریزی در خصوص نحوه اجرای برنامه های هفته دفاع مقدس به همت بسیجیان پایگاه های مقاومت امام علی بن ابیطالب (ع) و حضرت فاطمه زهرا (س) سرخه برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۷۴۴۷۶
|
۳۰ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۹

به گزارش خبرگزاری بسیج در سرخه؛ جلسه مشترک برنامه ریزی در خصوص برنامه های در دست اجرا به مناسبت هفته دفاع مقدس بین پایگاه مقاومت بسیج حضرت علی بن ابیطالب (ع) و پایگاه مقاومت بسیج خواهران حضرت فاطمه زهرا (س) با رعایت دستورالعمل های بهداشتی و با حضور اعضای شورا برگزار شد.

محمود جوادی فرمانده پایگاه مقاومت بسیج حضرت علی بن ابیطالب (ع) در این جمع با تاکید بر اهمیت بزرگداشت هفته دفاع مقدس اظهار کرد: شت سال سلحشوری، پایمردی و حماسه عاشورایی فرزندان این مرز و بوم در مقابله با تهاجم دشمن برگ زرینی از عزت و سربلندی ایران اسلامی را به ثبت رساند.

او با بیان اینکه دفاع مقدس گنج پر‌بهایی است که بخشی از آن پاسداشت از پایداری، ایثار و شهادت رزمندگان و پیشکسوتان است، بیان داشت: این ایام یادآور دفاع مشروع ملتی غیور‌ است که با تمام وجود با تکیه بر ایمان و اعتقاد قلبی و ‌رهبری‌های حکیمانه امام راحل (ره) از سرزمین‌، شرافت و عزت کشورمان دفاع کردند.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج حضرت علی بن ابیطالب (ع) گفت: امیدواریم با برپایی هر چه باشکوه‌تر سلسه برنامه‌های فرهنگی دفاع مقدس بتوانیم ضمن تجدید عهد و پیمان با آرمان‌های والای امام راحل (ره) و تجدید میثاق با فرماندهی معظم کل قوا، راه و سیره نورانی شهدای گرانقدرمان را ادامه دهیم.

در خاتمه پس ازبحث و تبادل نظر مقرر شد برنامه های مورد نظر این ایام به نحو مطلوبی انجام شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار