۱۱۰مرکز واکسیناسیون توسط سپاه و بسیج با اجرای طرح شهید سلیمانی در کشور راه اندازی شد.
کد خبر: ۹۳۷۴۴۸۳
|
۳۰ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۲

به گزارش روابط عمومی و تبلیغات ناحیه مقاومت بسیج حضرت مهدی موعود(عج) شهرستان قدس: رئیس سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور گفت: در کل کشور تا امروز ۱۱۰ مرکز واکسیناسیون توسط سپاه و بسیج در طرح شهید سلیمانی راه اندازی شده است و بیش از یک میلیون و ۳۰۰ هزار نفر از کارگران مراکز تولیدی و صنعتی دُز اول و برخی دُز دوم واکسن را دریافت کرده اند.

سردار علی حسین رعیتی‌فرد روز یکشنبه در حاشیه افتتاح مرکز تجمیعی واکسیناسیون شهرکهای صنعتی در شهرستان قدس به خبرنگار بسیج شهرستان قدس گفت: بسیج از اولین روزهای کرونا پای‌کار بوده و همواره تلاش کرده است که دغدغه مردم در روزهای کرونایی کاهش دهد.

وی افزود: در طرح شهید سلیمانی با کمک همه نیروهای بسیجی و استفاده از ظرفیت های سپاه کار واکسیناسیون، در سطح کلی جامعه انجام می شود.

وی گفت : بسیج کارگری در جهت کمک به جامعه پزشکی در شهرک های صنعتی مستقر شده است تا بتوانیم کارگران و کارفرمایان را واکسینه کنیم و از دغدغه تولیدکنندگان و کارگران کم کنیم.

سردار رعیتی فرد بیان داشت: ما تلاش داریم تا هفته بسیج، تحت نظر دانشگاه های علوم پزشکی، وزارت بهداشت و حوزه های بهداشتی کشور کار واکسینه را تمام کنیم تا از دغدغه و مشکلات مردم کم شود.

وی افزود :با تلاش هایی که  دولت در واردات و تولید واکسن داخلی انجام می دهد، امیدواریم بحث واکسیناسیون خیلی سریعتر پیش برود و بسیج تلاش ویژه ای در طرح شهید سلیمانی دارد تا افراد بیشتری واکسینه شوند و همچنین نیازمندی افرادی که تحت تاثیر بیماری کرونا هستند را با کمک های حمایتی به آنان و نیز  قشرهای آسیب دیده در بحث بیماریابی و کنترل انجام دهد.

فرمانده بسیج کارگری کشور در ادامه گفت: واکسن به خوبی وارد  کشور می شود و تنها مشکل توزیع است. اگر واکسن سریعتر توزیع شود بسیج این آمادگی را دارد که با ایجاد زیرساخت ها و ظرفیت های بیشتر بیش از ۵۰۰ مرکز تزریق واکسن را  با هماهنگی وزارت بهداشت ایجاد کند.

 

 

 

 

ارسال نظرات