خبرهای داغ:
اسدآباد-شورای هماهنگی اقشار سپاه ناحیه اسدآباد به مناسبت فرا رسیدن هفته دفاع مقدس بیانیه‌ای صادر کرد.
کد خبر: ۹۳۷۴۴۹۵
|
۳۰ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۰

بیانیه شورای هماهنگی اقشار سپاه  اسدآباد به مناسبت هفته دفاع مقدسبه گزارش خبرگزاری بسیج، شورای هماهنگی اقشار سپاه ناحیه اسدآباد به مناسبت فرا رسیدن هفته دفاع مقدس بیانیه‌ای صادر کرد.

متن بیانیه به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

جنگ تحمیلی ۸ ساله به عنوان یک توطئه جهانی علیه جمهوری اسلامی که با هدف نابودی انقلاب و سلطه مجدد قدرت‌های استکباری به سرکرده آمریکایی خبیث به این سرزمین آغاز شده بود در پایان نه تنها به شکست صدام و حامیان منطقه‌ای و فرا منطقه آن به ویژه ابرقدرت‌های شرق و غرب و رژیم صهیونیستی منجر شد، بلکه سربلندی ایران اسلامی را رقم زد و مقدمه ورود ایران بر قله‌های رفیع عزت‌ و پیشرفت در حوزه‌های گوناگون شد.

بی‌شک این اقتدار و شکوه مرهون از خود گذشتگی شهیدان شاهد و سروقامتان بی‌بدیل و خیل عظیم ایثارگران جای جای این مرز و بوم بود.

سلام و درود خدا بر امام شهیدان حضرت( ره) که با دم مسیحایی خود انقلاب را به ثمر نشاند و با لبیک عاشوراییان زمان، کشتی انقلاب را به ساحل امن سرافرازی رساند.

ما سربازان جان بر کف عهد جهاد و شهادت و بسیجیان سلحشور عهد بصیرت و شجاعت دیار سیدجمال الدین ضمن گرامیداشت این ایام پر فروغ، بیعت مجدد خود را با طلایه‌دار سپاه عصر ظهور حضرت امام خامنه‌ای عزیز اعلام داشته و با نصب العین قرار دادن فرامین معظم له به ویژه با نگاه به بیانیه نورانی گام دوم انقلاب اسلامی آماده هرگونه جانفشانی در راستای اعتلای ارزش‌های اسلامی هستیم.

از خداوند متعال علو درجات امام راحل و شهدای عزیز به ویژه ۴۰۳ شهید سرافراز شهرستان و سیدالشهدای جبهه مقاومت حاج قاسم سلیمانی را مسئلت می‌نمایم.

شورای هماهنگی  اقشار سپاه ناحیه اسدآباد

انتهای پیام/

ارسال نظرات