خبرهای داغ:
فامنین-فرمانده سپاه ناحیه فامنین از اجرای بیش از ۵۰ عنوان برنامه محوری طی هفته دفاع مقدس در سطح شهرستان فامنین خبر داد.
کد خبر: ۹۳۷۴۳۹۰
|
۲۹ شهريور ۱۴۰۰ - ۲۰:۰۸
اجرای بیش از ۵۰ عنوان برنامه محوری طی هفته دفاع مقدس در فامنینبه گزارش خبرگزاری بسیج، سرهنگ روح‌الله حسینی‌شاخص در نشست خبری با اصحاب رسانه به مناسبت هفته دفاع مقدس، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای ۸ سال جنگ تحمیلی اظهار داشت: بیش از ۵۰ عنوان برنامه محوری با رویکرد بصیرتی، فرهنگی، معرفتی و ورزشی به مناسبت هفته دفاع مقدس در سطح شهرستان برگزار می‌شود.

وی افزود: از جمله برنامه‌های محوری در هفته دفاع مقدس دیدار با خانواده شهدا، ایثارگران، جانبازان و بسیجیان و تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس در راستای تکریم جایگاه ایثار و شهادت است.

فرمانده سپاه ناحیه فامنین ابراز داشت: در دومین روز هفته دفاع مقدس نیز مراسم عطرافشانی و غبارروبی ۳۲ مزارشهید شهرستان و تعویض پرچم گلزار شهدای شهرستان برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: از دیگر برنامه‌های شاخص در این هفته گرامیداشت روز سرباز با اجرای برنامه‌های معرفتی و فرهنگی برای سربازان و همچنین واکسیناسیون سربازان است.

حسینی تصریح کرد: برگزاری یادواره شهدا، برنامه یادواره آبروی محله و برگزاری عصر شعر و خاطره دفاع حسینی از دیگر برنامه‌های این هفته خواهد بود.

وی عنوان کرد: بیست و دومین مرحله رزمایش کمک‌های مومنانه با تقدیم دو دستگاه اکسیژن و یک دستگاه اکسیژن‌ساز به جامعه پزشکی شهرستان در این هفته برگزار می‌شود.

فرمانده سپاه ناحیه فامنین گفت: از دیگر برنامه‌های شاخص در این هفته دیدار با امام جمعه و حضور نمادین بسیجیان و پرسنل سپاه در نماز جمعه، نشست بصیرتی با موضوع ولایت فقیه در حوزه و پایگاه‌ها، برپایی نمایشگاه دفاع مقدس، اردوی جهادی، نواختن زنگ مقاومت در مدارس، برگزاری نمایشگاه اقتصاد مقاومتی و ختم مجازی ۳۰۰ قرآن برای ۳۰۰ شهید شهرستان است.

انتهای پیام/

 
ارسال نظرات