خبرهای داغ:

کاهش ۵۰ درصدی معاملات خودرو‌های داخلی در اهواز

میزان خرید و فروش خودرو‌های خارجی در بازار به صفر رسیده است و خریداری در این بازار وجود ندارد و خودرو‌های داخلی نیز با کاهش ۵۰ درصدی در میزان معاملات روبه‌رو شده‌اند.
کد خبر: ۹۳۷۴۶۲۴
|
۳۰ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۹
رئیس اتحادیه نمایشگاه‌داران خودرو اهواز گفت: اگر واردات خودرو آزاد شود، آسیب بسیار زیادی به نمایشگاه‌داران و فعالان بازار خودرو وارد می‌شود و قیمت خودرو‌های پلاک اروند موجود در بازار به نصف قیمت می‌رسد.


عبدالرضا عساکره افزود: بیشتر نمایشگاه‌داران خودرو‌هایی با قیمت‌های بالا دارند و این امر آسیب بزرگی به آن‌ها وارد می‌کند. به عنوان مثال قیمت پلاک اروند یک دستگاه خودروی النترا مدل ۲۰۲۱، در صورت آزاد شدن واردات حدود ۳۰۰ تا ۳۵۰ میلیون قیمت دارد و از طرفی خودرو پژوپارس نیز در همین بازه قیمتی قرار دارد؛ این موضوع باعث برهم خوردن و بلاتکلیفی بازار خودرو می‌شود.

وی ادامه داد: به دلیل جو روانی ایجاد شده در بازار خودرو مبنی بر بحث واردات، معاملات خودرو‌های خارجی مطلقا در بازار انجام نمی‌شود. قیمت خودرو‌های خارجی فعلا کاهشی نداشته است مگر اینکه مالک، قیمت کمتری را در نظر گرفته باشد، اما خودرو‌های تولید داخل از ۵ تا ۱۵ میلیون تومان با کاهش قیمت مواجه شده‌اند.

رئیس اتحادیه نمایشگاه‌داران خودرو اهواز گفت: میزان خرید و فروش خودرو‌های خارجی در بازار به صفر رسیده است و خریداری در این بازار وجود ندارد و خودرو‌های داخلی نیز با کاهش ۵۰ درصدی در میزان معاملات روبه‌رو شده‌اند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها