خبرهای داغ:

اعلام برنامه‌های حوزه هنری خوزستان در هفته دفاع مقدس

معاون فرهنگی و هنری حوزه هنری استان خوزستان، برنامه‌های این حوزه را به مناسبت گرامیداشت چهل و یکمین سالروز دفاع مقدس و شکست حصر آبادان اعلام کرد.
کد خبر: ۹۳۷۴۶۳۳
|
۳۰ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۹
شهریار قلی گشتی، معاون فرهنگی و هنری حوزه هنری استان خوزستان گفت: عزت و اقتدار، امنیت و عظمت امروز ایران اسلامی مدیون و مرهون ایثار و ازخودگذشتگی و استقامت رزمندگان دوران هشت سال دفاع مقدس است.

معاون فرهنگی و هنری حوزه هنری خوزستان با تجلیل از جانفشانی شهدا و ایثارگران هشت سال دوران دفاع مقدس، گفت: امسال در آستانه چهل و یکمین سالگرد حماسه تاریخی ملت ایران هستیم.

قلی گشتی با بیان اینکه به مناسبت چهل و یکمین سالروز دفاع مقدس و همچنین شکست حصر آبادان برنامه‌هایی متناسب با این ایام تدارک دیده شده است، افزود: نمایش تولیدات واحد هنر‌های تصویری حوزه هنری خوزستان با موضوع دفاع مقدس، تولید هفت اثر نمایشی کوتاه جوان با هویت بخشی مناطق محروم، برگزاری نمایشگاه تجسمی با عنوان «اهواز سرافراز» در خصوص واقعه تروریستی ۳۱ شهریور اهواز، نشست ادبی سرود سرخ سپیده با حضور شاعران عرب با موضوع دفاع مقدس، دیدار با جانبازان دفاع مقدس، اکران ۷ فیلم شاخص در ایام هفته دفاع مقدس (به صورت روزانه یک سانس و رایگان در سالن سینما اکسین اهواز) از جمله برنامه‌های در نظر گرفته شده است.

معاون فرهنگی و هنری حوزه هنری خوزستان به برنامه‌های تدارک دیده شده در شهرستان آبادان اشاره کرد گفت: اجرای برنامه مشترک با صدا و سیمای مرکز آبادان به مدت ۸ شب به صورت زنده، تولید موشن گرافیک، تولید نمایش رادیویی با موضوع دفاع مقدس، طراحی پوستر هنر‌های تجسمی و نقد و بررسی فیلم سینمایی درخت گردو و مسابقه کتابخوانی از جمله برنامه‌های حوزه هنری این شهرستان است.

قلی گشتی گفت: همچنین رونمایی از کتاب اولین‌های انقلاب و دفاع مقدس به همراه شب خاطره از برنامه‌های حوزه هنری شهرستان دزفول است.

وی در پایان گفت: اکران فیلم مدیترانه برای روستا‌های مناطق محروم، برگزاری شب خاطره با عنوان وقتی که جنگ شروع برای شهرستان بهبهان در نظر گرفته شده است.
انتهای پیام
ارسال نظرات
پر بیننده ها