خبرهای داغ:
مسول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شاهین دژ:

دفاع مقدس نشات گرفته از اندیشه های ناب انقلاب اسلامی است

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شاهین دژ گفت: انقلاب ما بر اساس اندیشه های ناب اسلام حقیقی پایه ریزی شده و دفاع مقدس نیز از همین اندیشه نشات گرفت.
کد خبر: ۹۳۷۴۶۹۱
|
۳۰ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۹

حجت الاسلام و المسلمین کوثری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از شاهین دژ، زیباترین و با ارزش ترین نتایج و آثار دفاع مقدس را دست یابی به تفکر و روحیه بسیجی گری در مسیر دست یابی به تمدن نوین اسلامی دانست و گفت: تفکر بسیجی که ایدئولوژی کارآمد دفاع مقدس به شمار می آمد در مدرسه عشق امام خمینی(ره) عینیت گرفت و تربیت یافتگان این مدرسه، زیباترین حماسه ها را در تاریخ انقلاب اسلامی به منصه ظهور رساندند.

حجت الاسلام کوثری یکی از مهم ترین و کلیدی ترین موضوعات در شکوفایی اقتصادی و دست یابی به رونق اقتصادی را تلاش در جهت خودکفایی، استقلال اقتصادی و نو آوری دانست و یادآور شد: شاه کلید طلایی که به برکت دفاع مقدس به دست رزمندگان فاخری مثل تهرانی مقدم ها عینیت بخشیده شد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شاهین دژ تصریح کرد: در حال حاضر هیچ قدرت نظامی در دنیا جرات نمی کند فکر حمله نظامی به ایران را بکند؛ اقدام ما در ساقط کردن پهباد و واکنش ایران به پایگاه عین الاسد را دیدیم که آمریکا نتوانست هیچ حرکتی در پاسخ انجام دهد.

وی اضافه کرد: نشر عظمت اسلام در جهان، صدور تجربه های مبارزه و دفاع، پرورش روح و جسم انسان ها، ایجاد تحرک عمومی از ملت، خروج جوانان از سستی، افزایش تحمل ملت ایران، اتحاد ملت، وحدت و همدلی ارتش و ملت، بسیج عمومی ملت و پیوند همه اقشار از برکات دفاع مقدس بوده است.

حجت الاسلام کوثری، تصریح کرد: انقلاب ما بر اساس اندیشه های ناب اسلام حقیقی پایه ریزی شده و دفاع مقدس نیز از همین اندیشه نشات گرفت.

وی در پایان گفت: در طول ۸ سال دفاع مقدس رشادت و تلاش رزمندگان برای حفاظت از آب و خاک و انقلاب خود بر جهانیان روشن شد و همین موضوع تا امروز به نوعی همچون سدی در برابر تمام نقشه های دشمن بوده است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار