خبرهای داغ:
جانشین ناحیه مقاومت بسیج سپاه شاهین دژ:

بازخوانی وصیت نامه شهدا موجب تقویت فرهنگ ایثار شهادت می شود

جانشین ناحیه مقاومت بسیج سپاه شاهین دژ گفت: بازخوانی وصیت نامه شهداء در بین جوانان راهکاری برای تقویت فرهنگ ایثار و شهادت است.
کد خبر: ۹۳۷۴۶۹۷
|
۳۰ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهین دژ: مراسم یادواره شهداء حوزه ثارالله پایگاه شهدای خرمده بمناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس برگزار شد.

سرهنگ پاسدار جواد نجفیان طی سخنانی با تبریک هفته دفاع مقدس گفت: اگر چه اغلب، دفاع مقدس، به عنوان حماسه دفاع از آب و خاک و سرزمین ایران اسلامی شناخته می شود اما بی تردید، طول و عرض دفاع مقدس فراتر از دفاع از یک سرزمین بلکه دفاع از ارزش های اسلامی و انسانی به وسیله نمایش عظمت معارف اسلامی در عمل بوده است.
جانشین ناحیه مقاومت بسیج سپاه شاهین دژ گفت :نسل امروز با خاطرات جبهه و جنگ آشنا نیست اما هر سال که مراسم یادواره شهداء برگزار میشود تداعی سال های جبهه و جنگ در ذهن ما و هم نسل های ما شکل میگیرد که این امر باعث روشنگری و بصیرت جامعه میشود و وظیفه ما این است که با برگزاری این یادواره ها ،اذهان دانش آموزان و جوانان را با رشادت ها و فداکاری های رزمندگان و شهیدان گرانقدر آشنا کنیم تا راه این شهیدان عزیزمان را ادامه دهند.

نجفیان ، در پایان با تاکید بر اینکه وصیت‌نامه شهداء باید در اختیار نسل جوان و نوجوان قرار بگیرد، افزود : زندگی شهداء سرشار از فداکاری و ایثار است و اگر بتوانیم وصیت‌نامه‌های آن‌ها در جامعه را توزیع کرده و به نسل جوان منتقل کنیم گام بزرگی در بروز افکار آنها و انتشار آن در جامعه اسلامی برداشته‌ایم.

ارسال نظرات