خبرهای داغ:
امام جمعه داراب در دیدار جمعی از رزمندگان و بسیجیان به مناسبت هفته دفاع مقدس گفت: آنچه در دفاع مقدس به یاری رزمندگان و بسیجیان ما آمد و آن‌ها را سرافراز کرد، ذکر "یاحسین" بود.
کد خبر: ۹۳۷۴۷۰۶
|
۳۰ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۸:۴۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، حجت الاسلام خسروی امام جمعه داراب در دیدار جمعی از رزمندگان و بسیجیان به مناسبت هفته دفاع مقدس گفت: آنچه در دفاع مقدس به یاری رزمندگان و بسیجیان ما آمد و آن‌ها را سرافراز کرد، ذکر "یاحسین" بود.

وی گفت:  محرم امسال با هفته دفاع مقدس مقارن شده است و تفاوت عمده ای که ملت ما با ملت کوفه در عصر سیدالشهدا دارند این است که مردم کوفه یا حسین گفتند اما یا حسین آنها با امام حسین نبود، اما در ایران مردم سال های سال یا حسین گفتند و زمانی که دشمنان اسلام جنگی را تحمیل کردند، مردم یا حسین گفتند و در هشت سال دفاع مقدس پیروز شدند.

امام جمعه داراب تاکید کرد: در انقلاب و جنگ تحمیلی، مردم فهمیدند اگر بخواهند عزت حسینی داشته باشند باید در کنار ولی فقیه بایستند و چون ایستادند پیروز شدند.

حجت الاسلام خسروی تصریح کرد: از سال 2001 تا امروز آمریکا به چندین کشور دنیا حمله کرد و در همه حمله ها شکست خوردند زیرا در مقابل آنها ملت هایی بود که یا حسین گفتند و پای یا حسین خود ایستادند.

وی با بیان اینکه ما امروز آمده ایم که با ولی زمان خود به گونه ای عهد ببندیم که دشمنان بدانند اگر یا حسین می گوییم در حقیقت و با دل با امام حسین هستیم، ادامه داد: سعی کنیم با یا حسین گفتن ها در هفته دفاع مقدس جنگ نرم دشمن را همانند جنگ سخت دشمن، خنثی کنیم و پایه های این نظام اسلامی و انقلاب با شکوه خودمان را مستحکم تر کنیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها