خبرهای داغ:
سلطانی
پایگاه مقاومت بسیج؛ کانون تربیت سرباز برای امام زمان
مجمع دوره ای فرماندهان پایگاه های مقاومت بسیج ناحیه حضرت امام صادق، با حضور فرماندهان پایگاه ها و توجیه نسبت به مسائل نیروی انسانی برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۷۴۷۴۰
|
۳۰ شهريور ۱۴۰۰ - ۲۱:۴۰

به گزارش خبرگزاری بسیج اصفهان از ناحیه مقاومت بسیج حضرت امام صادق مجمع دوره ای فرماندهان پایگاه های مقاومت بسیج با حضور فرماندهان پایگاه های خواهر و برادر و حوزه های مقاومت و جمعی از اعضای شورای حوزه های مقاومت در دو نوبت صبح و عصر در سالن همایش این ناحیه برگزار شد.

در این جلسه فرمانده ناحیه حضرت امام صادق(ع) هدف از این جلسه تشکیلاتی که هر فصل یکبار اجرا می شود را دورهمی فرماندهان برای افزایش همدلی و همزمانی و یکرنگی و احساس قوت برای پیشبرد برنامه ها و اهداف خواند و گفت: در این مجمع گردهم آمده ایم تا ضمن بحث و گفتگو در مورد مباحث و مسائل مهم جامعه برای تأثیرگذاری بیشتر یک کلام شده و با یک برنامه منظم حرکت کنیم.

سرهنگ محمد نصر اصفهانی با اشاره به اهمیت توجه به سرمایه انسانی در بسیج، وظایف خاص فرمانده پایگاه مقاومت را برشمرد و گفت: فرمانده پایگاه بسیج باید فرمانده یک کانون پرورش و تربیت سرباز برای امام زمان باشد.

در ادامه این جلسه کارشناس مسائل نیروی انسانی به بیان نکاتی در مورد نیروی انسانی از جمله جذب نیروها، اهمیت جذب، ادامه داشتن جذب برای جوان نگه داشتن بسیج، آموزش صحیح و کامل، به کار بردن برنامه های جذاب و عام پسند برای جذب بیشتر جوانان پرداخت.

مجمع فرماندهان پایگاه های مقاومت میزبان سخنرانانی از جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی نیز بود که با تقدیر از همکاری فرماندهان بسیجی در پیشبرد اهداف این جبهه به تشریح برنامه ها و اقدامات مجموعه خود پرداخته و آمادگی خود را برای همکاری بیش از پیش با بسیج اعلام داشتند.

در پایان برنامه فرماندهان برتر پایگاه های مقاومت در اجرای طرح غنی سازی اوقات فراغت با عنوان جوانه های صالحین مورد تقدیر و تشکر قرار گرفته و هدایایی به عنوان یادبود دریافت نمودند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها